هفته سي و هشتم رقابت‌هاي ليگاي اسپانيا با يک ديدار فينال گونه در ورزشگاه نيوکمپ ادامه يافت که در آن دو تيم بارسلونا و آتلتيکو مادريد به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا تيم مادريدي بالاتر از بارسلونا و رئال مادريد قهرمان شود.

در اين ديدار آتلتيکومادريد بدشانس بود که دو بازيکن مهم خود يعني ديگو کاستا و آردا توران را به دليل مصدوميت از دست داد و در ادامه بارسلونا موفق شد با ضربه آلکسيس سانچس از زاويه بسته به زيبايي گلزني کند تا نيمه نخست با برتري بارسلونا به پايان برسد.

در نيمه دوم اتلتيکو مادريد موفق شد در دقيقه 49 با ضربه ديگو گودين به گل تساوي برسد. در ادامه مسابقه بازيکنان آتلتيکو مادريد توانستند به خوبي بازي را اداره کنند تا به سلطه بارسلونا و رئال مادريد در ليگاي اسپانيا پايان دهند و به عنوان قهرماني دست يابند.





 
 
 



تاريخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393 ا 10:17 نويسنده : pouria ا

 در يک ديدار ديگر از هفته سي و هشتم و پاياني لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال رئال مادريد که هفته گذشته با شکست مقابل سلتاويگو شانس قهرماني را از دست داده بود در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان اسپانيول تيمي ديگر از ايالت کاتالان بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

گرت بيل در دقيقه 64 و موراتا در دقايق 86 و 90 براي رئال در اين ديدار گلزني کردند و تک گل اسپانيول را نيز پيتزي در دقيقه 90 وارد دروازه رئال کرد.

رئال مادريد که خود را براي بازي حساس شنبه هفته آينده در فينالي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رقيب همشهري‌اش اتلتيکو مادريد آماده مي‌کند با اين برد 87 امتيازي شد و موقتا به جايگاه دوم جدول صعود کرد.  اسپانيول نيز با 42 امتياز به کار خود در رقابت‌هاي اين فصل پايان داد.


براي مشاهده ويدئو اين ديدار کليک کنيد

ایارامندی و بی بی سی در ترکیب بازی با اسپانیول



تاريخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393 ا 9:30 نويسنده : pouria ا

در ادامه رقابت‌ها از هفته سي و هفتم لاليگا اسپانيا، هفت ديدار به طور همزمان برگزار شد که در اين بين سه ديدار از حساسيت خاصي برخوردار بود.

تيم‌هاي اتلتيکو مادريد، بارسلونا و رئال مادريد در صدر جدول جدال سختي براي قهرماني در اين رقابت‌ها داشتند.

اتلتيکو مادريد شانس نخست قهرماني در ورزشگاه خانگي خود ميزبان مالاگا بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

سامو در دقيقه 65 براي مالاگا گلزني کرد و آلدرويرلد در دقيقه 74 بازي را به تساوي کشاند.

همچنين آنگلري از مالاگا در دقيقه 88 با دريافت کارت زرد دوم اخراج شد.

در ديدار حساس ديگر بارسلونا تيم دوم جدول در خانه الچه به مصاف اين تيم رفت که اين مسابقه با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

همچنين رئال مادريد تيم سوم جدول نيز در شرايطي در خانه سلتاويگو به مصاف اين تيم مي‌رفت که چند ستاره خود از جمله کريستيانو رونالدو را در ترکيب نداشت.

اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود سلتاويگو پايان پذيرفت.

چارلز در دقايق 43 و 63 براي ميزبان در اين ديدار گلزني کرد.


در پايان ديدارهاي امشب، با توجه به شکست رئال مادريد، اين تيم از کورس قهرماني خارج شد تا هفته پاياني رقابت براي قهرماني بين‌ تيم‌هاي اتلتيکو مادريد و بارسلونا باشد.

اتلتيکو مادريد با 89 امتياز صدرنشين است و بارسلونا با 86 امتياز در رده دوم قرار دارد.

در انتهاي جدول نيز سقوط بتيس از هفته‌هاي قبل قطعي شده است.



تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 ا 11:41 نويسنده : pouria ا

گل ها | پنالتی
رونالدو
رئال
مهاجم
31
6
مسی
اتلتیکو
مهاجم
28
6
کاستا
بارسلونا
مهاجم
27
5
سانچز
بارسلونا
مهاجم
17
0
بنزما
رئال
مهاجم
17
0



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 ا 14:46 نويسنده : pouria ا
 کارلو آنچلوتي از نشست خبري پيش از ديدار فردا شب تيمش مقابل سلتاويگو استفاده کرد تا خبرهاي جديدي درباره شرايط فعلي کريستيانو رونالدو و مصدوميتش پيش از فينال ليگ قهرمانان اروپا بدهد.

وي در اين باره اظهار داشت: رونالدو فردا شب بازي نمي‌کند زيرا صد درصد آماده نيست. ترجيح مي‌دهم هيچ ريسکي روي او يا په‌‌په، واران، کارواخال يا دي‌ماريا انجام ندهم و آنها هم فردا بازي نمي‌کنند. اين يک تصميم مشترک بود. من با پزشک تيم صحبت کردم و با هم تصميم گرفتيم.

آنچلوتي ادامه داد: تلاش مي‌کنيم تا بهترين عملکردمان را داشته باشيم. بايد در اين مسابقه به پيروزي برسيم و بدانيم که در فوتبال هر اتفاقي ممکن است رخ بدهد. بايد عملکرد خوبي به نمايش بگذاريم و براي پيروزي تلاش کنيم. به فينال فکر نمي‌کنيم. مطمئنا اگر بازي فردا فينال بود، رونالدو تلاش مي‌کرد تا بازي کند.

وي خاطرنشان کرد: مودريچ هميشه احساس راحتي مي‌کند. او در خط حمله عملکرد متفاوتي با توپ دارد. من فکر مي‌کنم او و ژابي همکاري فوق‌العاده‌اي با هم دارند.

سرمربي رئال مادريد اضافه کرد: بازيکنان از تساوي مقابل وايادوليد خوشحال نيستند اما ترديدي درباره فينال نداريم. امتيازات مهمي را در ليگ از دست داديم و کورس قهرماني مي‌تواند فردا براي ما تمام شود يا نامعلوم‌تر از آني شود که ما فکر مي‌کنيم. اين فصل شگفتي‌هاي زيادي به دنبال داشت و ما بايد آماده باشيم، شايد شگفتي ديگري در راه باشد. بايد به وظيفه‌مان بچسبيم.

وي گفت: ما بازي‌هاي زيادي را بدون کريستيانو با پيروزي پشت سر گذاشتيم و نمي‌خواهيم روي بازيکني که صد درصد آماده نيست، ريسک کنيم.

 



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 ا 14:23 نويسنده : pouria ا

  در آغاز دور برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تيم فوتبال بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها در ورزشگاه آليانتس آره‌نا برابر ميهمان خود، رئال مادريد با نتيجه 4 بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.


سرخيو راموس، مدافع اسپانيايي رئال مادريد دو بار در دقايق 16 و 20 و کريستيانو رونالدو هم دو بار در دقايق 34 و 89 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا کهکشاني‌ها با توجه به پيروزي يک بر صفر خود در بازي رفت در مجموع با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ را شکست دهند و اين تيم را در حسرت رسيدن به فينال و تبديل شدن به اولين تيمي که دو فصل پياپي ليگ قهرمانان را فتح مي‌کند، بگذارند.

همچنين رونالدو با دو گلي که در اين بازي به ثمر رساند، شمار گل‌هاي خود در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را به عدد 16 رساند و با شکست رکورد 14 گله ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا، به اولين بازيکني تبديل شد که در يک فصل چنين رکوردي را بر جاي مي‌گذارد.

به اين ترتيب رئال مادريد براي اولين بار از سال 2002 که نهمين و آخرين قهرماني‌اش در ليگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، دوباره در اين تورنمنت فيناليست و به کسب «دسيما»، دهمين قهرماني‌ خود در مهمترين تورنمنت باشگاهي دنياي فوتبال بسيار نزديک شد.

حريف شاگردان کارلو آنچلوتي، امشب در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن مشخص مي‌شود، جايي که چلسي انگليس ميزبان اتلتيکومادريد اسپانيا است. اين بازي از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار مي‌شود.
 
Madrid exposed Bayern's limitations, admits Rummenigge
 
Ancelotti: Real Madrid were perfect
 
Real’s Sergio Ramos, second left, scores his side’s 2nd goal past Bayern goalkeeper Manuel Neuer during the Champions League semifinal second leg soccer match between Bayern Munich and Real Madrid at the Allianz Arena in Munich, southern Germany, Tuesday, April 29, 2014.

 



تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ا 11:37 نويسنده : pouria ا

در ديداري حساس از هفته سي و پنجم لاليگا اسپانيا، از ساعت 22:30 شب گذشته رئال مادريد رده سومي در حالي در ورزشگاه خانگي خود پذيراي اوساسونا رده شانزدهمي که در معرض سقوط به دسته پايين‌تر قرار دارد، بود که روز سه‌شنبه اين هفته بايد در آليانس آرنا شهر مونيخ در ديدار برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا به مصاف بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني اين رقابت‌ها برود.

البته رئال با توجه به پيروزي يک بر صفر در ديدار رفت با اندوخته خوبي راهي مونيخ خواهد شد.

اين مسابقه در نهايت با نتيجه پرگل 4 بر صفر به سود قوهاي سپيد مادريد به پايان رسيد.

کريستيانو رونالدو پس از چند هفته غيبت در مسابقات لاليگا به دليل مصدوميت، شب گذشته با توپ پر وارد شد و موفق شد در دقايق 6 و 52 دو بار براي تيمش گلزني کند. ديگر گل‌هاي رئال نيز توسط راموس 60 و کارواخال 83 به ثمر رسيد.

رئال با اين برد 82 امتيازي شد و به رده دوم جدول لاليگا صعود کرد. اوساسونا نيز در امتياز 35 باقي ماند تا در ادامه بازي‌هاي فصل براي بقا در لاليگا با چند تيم ديگر رقابت کند.


 



تاريخ : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ا 15:32 نويسنده : pouria ا



تاريخ : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 ا 17:49 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.