رئال مادريد موفق به گلزني 30 گل در 8 بازي و 25 گل در 5 بازي آخر خود شده است و رونالدو نيز با نرخ آمار گلزني 2.14 گل در هر بازي همچنان رو به جلو حرکت مي‌کند.

مادرید کارلتو در حال رسیدن به آمار و اعداد نجومی است. آنها با 5 گلی که به لوانته در ورزشگاه حریف زدند موفق به زدن 30 گل در 8 بازی اخیر شده اند و اگر آنها بتوانند این نرخ و آمار گلزنی را در

طول فصل و تا آخر فصل ادامه دهند به آمار گل 142 خواهند رسید. آمار گلزنی تیمی 3.75 گل در هر بازی است البته حفظ و نگهداری این آمار تا پایان فصل دشوار خواهد بود اما یادمان نرود تیم در

فصل 2011/12 با مربیگری مورینیو موفق به زدن 121 گل شد زمانیکه سلطه‌ی بارسلونا در لالیگا به پایان رسید. در آن زمان و همراه با مورینیو رئال مادرید با 100 امتیاز سلطه ی کامل بر لالیگا را محقق ساخت.

در این فصل رئال تا به حال دو بازی را از رئال سوسیه داد و اتلتیکو مادرید باخته است اما آنها 25 گل در 5 بازی گذشته زده اند. 8 گل برابر دیپورتیوو، 5 گل برابر الچه، اتلتیک و لوانته و 2 گل به والنسیا.

در فصل 2011/12 مادرید 121 گل زد که رونالدو به تنهایی موفق به زدن 46 گل شد اما جالب تر اینکه او بالاترین وبهترین گلزن لالیگا نبود، بازیکن دیگری چون مسی در آن سال 50 گله شد . در این فصل به نظر می‌رسد.

رونالدو این رکورد را خواهد شکست، رونالدو 50% گلهای مادرید را زده است و اگر بتواند آمار گلزنی خود را ادامه دهد او با 71 گل در مجموع در این فصل رکورد مسی را با 21 گل بهبود می‌بخشد.


برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393 ا 18:34 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید ساعتی پیش با نتیجه پرگل 5-0 بر میزبان خود لوانته غلبه کرد و روند بردهای پیاپی خود را ادامه داد. کریس رونالدو همچون هفته های اخیر باز هم برای رئال گلزنی کرد.

او امروز دو گل زد تا رکورد گلزنی جدیدی از خود به جای بگذارد. این بهترین آمار گلزنی یک مهاجم در لالیگا در 71 سال گذشته است.کریستیانو در 8 هفته ابتدایی، موفق به زدن 15 گل شده است.

همچنین او با به ثمر رساندن ضربه پنالتی خود در این بازی، به بهترین پنالتی زن لالیگا بدل شد. او 40 پنالتی از مجموع 43 پنالتی ای که بدست آورده را به گل تبدیل کرده است. به عبارتی، 93

درصد پنالتی های رونالدو به گل تبدیل شده است.آمار موفقیت پنالتی های مسی 89 درصد است.

رونالدو پس از هوگو سانچز، رونالد کومان و پنف، بیشترین تعداد پنالتی را در لالیگا زده است. هدف رونالدو در این فصل، پشت سر گذاشتن رکورد 50 گل زده مسی در فصل 2011-2012 است. مسی

در آن فصل تا پایان هفته 8، موفق به زدن 10 گل شده بود.



 


برچسب‌ها: برد مادرید ,

تاريخ : شنبه 26 مهر 1393 ا 20:57 نويسنده : pouria ا

تیم ملی پرتغال پس از شکست عجیب 1-0 در زمین خودش مقابل آلبانی که با برکناری پائولو بنتو از سمت سرمربیگری پرتغال همراه بود، به شدت به پیروزی بر دانمارک نیاز داشت.

فرناندو سانتوس برای اولین بار در یک دیدار رسمی روی نیمکت پرتغال می نشست. او که از جانب فیفا 8 جلسه از نشستن روی نیمکت مربیگری محروم شده بود، با حکم دادگاه حکمیت ورزشی تا

زمان اعلام رای نهایی، حکمش معلق شد و توانست در این بازی از روی نیمکت هدایت شاگردانش را بر عهده بگیرد.

بازگشت ستارگان قدیمی پرتغال از جمله کوارشما و کاروالیو به ترکیب پرتغال، رنگ و روی تازه ای به این تیم داده بود. این بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم نیز تا دقیقه 90 بازی با همین نتیجه دنبال می شد. در این دقیقه، رونالدو بخاطر خطا روی هافبک دانمارک باعث بروز جنجال کوچکی درون زمین شد. رونالدو در این صحنه کارت زرد گرفت.

پرتغال که نمی خواست با تساوی از زمین خارج شود بر شدت حملات خود در 5 دقیقه وقت اضافی گرفته شده برای بازی افزود تا اینکه در دقیقه 95، کریس رونالدو سانتر زیبای کوارشما از راست را با

پرشی استثنایی و ضربه سری دقیق، دور از دستان اشمایکل وارد دروازه دانمارک کرد تا بار دیگر فرشته نجات پرتغال شود.

پرتغال با این برد دلچسب، از بحران فاصله گرفت.

 


برچسب‌ها: برد پرتغال ,

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 ا 14:44 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید ساعاتی پیش با برتری 5-0 در مقابل اتلتیک بیلبائو به ششمین برد متوالی خود دست یافت. 4 پیروزی متوالی در لالیگا بعلاوه دو برد در لیگ قهرمانان.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت:"بسیار راضی هستم. همانطور بازی کردیم که می خواستم.در دفاع و حمله همه چیز به خوبی پیش رفت. همه بازیکنانم نمایشی عالی ارائه دادند.

بیل،بنرما و رونالدو استثنایی بودند.کریستیانو و بنزما گل زدند و بیل هم پاس گل داد. به این هماهنگی و هارمونی نیاز داریم.بازیکنان خط میانی بی نقص بودند. هواداران هم امروز بسیار خوب از تیم حمایت کردند."

آنچلوتی در ادامه گفت:" وقتی توپ در اختیار ماست با سه هافبک بازی می کنیم و وقتی آن را از دست می دهیم بیل به هافبک ها اضافه می شود. خامس هم در قسمت چپ زمین تحرک بالایی دارد.او در پست جدیدش به خوبی جا افتاده و از او کاملا رضایت دارم.

نسبت به فصل گذشته در همین زمان، بسیار بهتر بازی می کنیم.این بهترین بازی رئال در این فصل بود.امروز گلی هم دریافت نکردیم و یک نکته مثبت بازی همین موضوع بود. تغییر سیستم نداده

ام. فقط به دنبال این بودم که بازیکنان جدید، خودشان را با سیستم رئال وفق بدهند که خوشبختانه همینطور هم شده است."

 آنچلوتی در انتها به تمجید از رونالدو پرداخت که در این بازی برای بار بیست ودوم هت تریک کرد:" فکر می کنم که دیگر کسی شکی نداشته باشد که برنده توپ طلای امسال کریستیانو است. روی او نمی توان قیمت گذاشت"


برچسب‌ها: توپ طلا رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393 ا 9:24 نويسنده : pouria ا

کریس رونالدو فصل جدید را طوفانی تر از همیشه آغاز کرده و رکورد پشت رکورد است که به دست او جابجا می شود. رونالدو با هت تریک امشب خود موفق شد تا بیست و دومین هت تریک خود با

پیراهن رئال را به ثبت برساند و از این لحاظ با رکورد دی استفانو و زارا برابری کند. او با یک هت تریک دیگر می تواند این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.

کریستیانو در 6 بازی از 7 بازی رئال در لالیگا حضور داشته و 13 گل به ثمر رسانده است. تنها "اچوریا" در 73 سال پیش موفق شده بود تا چنین آماری را به ثبت برساند.

به این آمار، 4 گل رونالدو در سوپرجام اروپا و چمپیونزلیگ را هم اضافه کنید تا تعداد گل های رونالدو از ابتدای فصل به 17 برسد.پس از رونالدو نیمار و مسی با 7 و 6 گل قرار دارند.

 



برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393 ا 9:21 نويسنده : pouria ا

رئالی ها که در 9 دیدار قبلی در برنابئو م بیلبائو را شکست داده بودند، امشب هم مقابل حریف به یک پیروزی پرگل رسیدند.

رونالدو که در دیدارهای اخیر فوق العاده کار کرده، در این دیدار هم وقت را تلف نکرد و در همان دقیقه 2، گل اول را به ثمر رساند. ارسال دیدنی گرت بیل، با ضربه ستاره پرتغالی، به گل اول تبدیل شد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد اما آنها برای رسیدن به گل دوم، تا دقیقه 41 صبر کردند. بنزما که در دیدار مقابل لودوگورتس، گل پیروزی رئال را به ثمر رسانده بود، این بار روی ارسال مودریچ، با ضربه سر

دروازه حریف باز کرد.

رئال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و باز هم رونالدو بود که در نقش گلزن ظاهر شد. همکاری خوب بیل و بنزما و در نهایت پاسی که در محوطه شش قدم به رونالدو رسید و او هم خیلی راحت،

دروازه ایرایسوس را برای بار سوم باز کرد.

بنزما در دقیقه 69 شب خوبش را با زدن گل دوم خود و گل چهارم رئال، تکمیل کرد. این بار رونالدو با یک پاس خوب، ستاره فرانسوی را در موقعیت گلزنی قرار داد و هم از این موقعیت به خوبی استفاده کرد.

در نهایت در دقیقه 88، رونالدو هت تریکش را با زدن گل پنجم رئال تکمیل کرد. رئال با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.


 


 


برچسب‌ها: هتریک رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393 ا 9:17 نويسنده : pouria ا

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 10 گل در 6 هفته ابتدایی لالیگا، رکورد بهترین آمار گلزنی 60 سال اخیر لالیگا را به نام خود کرد. از فصل 54-55 که "پائینیو" موفق شده

بود در 6 هفته اول لالیگا، 10 گل بزند، تاکنون سابقه نداشت که بازیکنی چنین شروع موفقی داشته باشد. حتی مسی در بهترین فصل دوران فوتبالش نیز چنین شروعی طوفانی نداشت.

همچنین این بهترین آمار گلزنی یک بازیکن رئال مادرید در لالیگاست. پیش از رونالدو، دی استفانو و آمانسیو در فصول 58-59 و 68-69 با زدن 9 گل رکورددار بودند.

تنها سه فوتبالیست موفق شده اند که در تاریخ لالیگا بیش از 10 گل در 6 هفته آغازین به ثمر برسانند. "ماریانو مارتین"، بازیکن بارسلونا در فصل 43-44 با زدن 12 گل، هنوز در این زمینه رکورددار

است. پس از او پرودن و ویلانوا با 11 گل زده قرار دارد



 


برچسب‌ها: رکورد کریس رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 ا 16:40 نويسنده : pouria ا

ستاره پرتغالی رئال و ستاره آرژانتینی بارسا در 6 سال اخیر عنوان بهترین بازیکن دنیا را بین خود تقسیم کرده اند و در این بین، مسی با 4 توپ طلا، از رونالدو پیش است اما مارسلینو نظر دیگری دارد.
او به خبرنگاران گفت:" با در نظر گرفتن همه جوانب، کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او با هر دو پا بهتر از مسی شوت می زند و همین طور ضربات سر بهتری دارد. او بازیکن کامل تری است.

lسی در زدن ضربه نهایی با پای راست کمی مشکل دارد و به خاطر قد و قامتش، در ضربات سر هم خیلی خوب نیست.

روی ضربات سر، به سختی می توان بازیکنی بهتر از رونالدو پیدا کرد. به نظر من، این دو بهترین بازیکنان دنیا هستند."


سرمربی زیردریایی های زرد همچنین در مورد عملکرد رئال در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد و جدایی ژابی آلونسو را اتفاقی مهم دانست. او گفت:" فکر می کنم باید به این تیم زمان دارد. به نظر

من، ژابی آلونسو بازیکن بزرگی است و غیبت او به چشم خواهد آمد. فکر نمی کنم آنها بازیکن دیگری داشته باشند که بتواند در آن پست بازی کند. آنها همچنین با از دست دادن دی ماریا هم به

سختی می توانند جای او را پر کنند."


cr95


برچسب‌ها: رونالدو بهتر از مسی ,

تاريخ : شنبه 5 مهر 1393 ا 15:46 نويسنده : pouria ا

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش نشست خبری کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به پایان رسید و کارلتو که فردا تیمش باید به مصاف ویارئال برود پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد :

کاسیاس
هنوز لیست بازیکنان برای بازی فردا را مشخص نکرده ام. یک تمرین دیگر باقیمانده و پس از آن در مورد 11 بازیکن اصلی تصمیم نهایی را می گیرم

استفاده از یک دروازه بان در بازی های خانگی و دیگری در بازی های خارج از خانه؟
خیر. چنین چیزی در برنامه های من قرار ندارد

وضعیت دروازه بان ها
دروازه بان های خوبی دارم.همه بازیکنانم برای من ارزشمندند. ولی مجبورم تنها برخی را جزو 11 نفر اصلی قرار دهم. درست نیست که لیستی از بهترین ها و بدترین ها درست کنیم.فردا اگر ایکر بازی کند به این معناست که در تمرینات بهتر بوده است

پس چرا ناواس در بازی قبلی بازی کرد؟
می خواستم او در شرایط بازی قرار بگیرد. کاسیاس و ناواس روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند

بنزما
کریم نباید به خطر گل نزدن نگران باشد.فشاری روی او نیست.او فقط باید به کمک کردن به تیم فکر کند. او باید بهترین بازی هایش را انجام دهد و در خط حمله، مهره مفیدی باشد

ویارئال
مقابل این تیم در فصل گذشته به تساوی دست یافتیم.آنها تیم خوبی هستند. تیم سازمان یافته و سریعی دارند.باید از همان ابتدا با دقت و تمرکز بالا ظاهر شویم.همانند بازی با دپورتیوو.

کریس رونالدو
وقتی مربی میلان بودم، مقابل منچستری قرار گرفتیم که رونالدو را در ترکیب خودش داشت.مهار او دشوار بود.بهتر است به مهار او فکر نکنید. اینگونه راحت تر خواهید بود

کریستیانو و مقایسه شدنش با مایکل جوردن
رونالدو با فاصله، بهترین فوتبالیست جهان است. مقایسه کردنش آسان نیست. خوش شانسیم که او در تیم ما حضور دارد. او یک رهبر با شخصیت و بزرگ برای هر تیمی است. امیدوارم همیشه همینگونه ادامه دهد

رسیدن به رکورد رئال مورینیو در گلزنی برای شما مهم است یا کمتر گل خوردن؟
بردن جام برای من مهم است. اگر کمتر گل بخوریم، مثل فصل گذشته می توانیم موفق باشیم.اینکه گل های کمتری دریافت بکنیم بهتر است؛ چرا که رئال همواره می تواند به حریفانش گل بزند.

وضعیت په په و کوئنترائو
به بازی فردا نمی رسند

شایعات بازگشت رونالدو به انگلستان
اینها شایعات بدون منبع موثق هستند. رونالدو از بودن در رئال خوشحال است. انگیزه بالایی دارد و همه هواداران رئال مشتاقانه او را دوست دارند.

چیچاریتو
مشخص نیست فردا از ابتدا بازی می کند یا نه.

1409244993_911188_1409246937_noticia_grande

 

 


برچسب‌ها: کنفرانس انچلوتی ,

تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 21:3 نويسنده : pouria ا

به گزارش "ورزش سه"، شاید منتقدان رونالدو بگویند زدن چهار گل، که دو تای آن از روی نقطه پنالتی بود، شاید چندان اتفاق مهمی هم نباشد اما آنالیز گل های ستاره پرتغالی نشان می دهد که او می تواند به هر شیوه ممکن دروازه حریفان را باز کند.



او که شب گذشته، در صد و شصت و نهمین بازی اش در لالیگا، تعداد گل هایش در این رقابت ها را به 186 رساند، 32 گل را با پای چپ، 129 گل را با پای راست و 25 گل را با ضربه سر به ثمر رساند. از این بین، 155 گل از داخل محوطه جریمه و 31 گل از خارج محوطه جریمه به ثمر رسید. او تنها 39 بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و 16 گل هم از از روی ضربات آزاد مستقیم زد.
این نسبت تقریبا در گل های او در لیگ قهرمانان هم ثابت است؛ 53 گل در 52 دیدار؛ 10 گل با پای چپ، 40 گل با پای راست و 3 گل با ضربه سر. 42 گل از داخل محوطه جریمه و 11 گل بیرون محوطه جریمه؛ 5 گل پنالتی و 7 گل از روی ضربات آزاد.


رونالدو در حالی چنین آماری را از خود به جا گذاشته که تنها 5 فصل از حضورش در رئال سپری شده؛ مقایسه رکوردهای او با آلفردو دی استفانو و رائول، بهترین گلزنان تاریخ رئال، که هر یک بیش از یک دهه در این باشگاه بازی کردند، ارزش کار ستاره پرتغالی را بیش از پیش نشان می دهند. برای مثال رائول 323 گلش برای رئال را در 15 فصل و 741 بازی به ثمر رساند. در حالی که رونالدو با مجموع 264 گل برای رئال، فاصله زیادی با شکستن رکورد رائول ندارد.



برچسب‌ها: تعداد گل های رونالدو در لالیگا ,

تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393 ا 20:54 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.