تيم ملي فوتبال آلمان در اولين ديدارش در جام جهاني 2014 برزيل قدم اول را محکم برداشت تا خط و نشاني براي همه تيم‌هاي مدعي در اين بازي‌ها بکشد.

شاگردان يواخيم لو در حضور آنگلا مرکل صدراعظم اين کشور، در همان نيمه اول با سه گل توماس مولر و هوملس کار پرتغال را تمام کردند تا اين تيم که با اخراج په‌په در نيمه اول 10 نفره شده بود دست‌هايش را به علامت تسليم بالاي سر ببرد.

در نيمه دوم اما با اينکه شاگردان يواخيم لو موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتند اما اين فرصت‌ها يکي پس از ديگري از دست رفت تا اينکه توماس مولر در دقيقه 78 سومين گل خودش در اين بازي و چهارمين گل آلمان را در اولين بازي در جام جهاني و همزمان با پنجاهمين بازي ملي‌اش به ثمر برساند.

ياران کريستيانو رونالدو در اين بازي همه جوره تسليم ژرمن‌ها شدند تا يکي ديگر از بازي هاي جام بيستم هم پر گل شود.

رونالدو بهترين بازيکن جهان هم در اين بازي نتوانست کاري از پيش ببرد.

ترکيب تيم پرتغال: پاتريسيو، آلوس، پهt>‌په، ولوسو (کاستا) ، کوئنترائو (آلميدا)، رونالدو، موتينيو، آلميدا (ادر) ، ميرلس، ناني، پريرا

ترکيب تيم آلمان:‌نوير، بواتنگ، مرته‌ساکر، هوملس(مصطفي)، هوودس، لام، کروس، گوتسه، اوزيل (شورلر) ، خديرا، مولر (پودولسکي)


برچسب‌ها: المان و پرتغال ,

تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1393 ا 13:27 نويسنده : pouria ا

شرایط بدنی :” می خواستم ۱۰ درصد باشم اما حیف که فقط ۱۰۰   درصد هستم . اما به نظرم این برای کمک به تیم ملی کافی استو می توانم وظایفم را انجام بدهم. شرایط خوبی دارم .
 
میخواهم بدون درد بازی کنم اما این غیرممکن است. از زمانی که فوتبال را شروع کردم ، حتی یک روز هم نبوده که درد نداشته باشم اما با انگیزه و آماده هستم.”

بازیکن کلیدی :” یک بازیکن تمی تواند یک تیم را بسازد . من در این جا هستم تا کمک کنم . می توانم تفاوت ایجاد کنم اما نمی توانم کل تیم را به دوش بکشم.”

 


برچسب‌ها: رونالدو اماده بازی با المان ,

تاريخ : دو شنبه 26 خرداد 1393 ا 12:18 نويسنده : pouria ا

باشگاه رئال مادريد براي تصاحب هافبک تيم ملي آلمان حاضر به پرداخت 5 ميليون يورو خالص دستمزد ساليانه شده است.

در فاصله 2 روز به شروع مسابقات جام جهاني، از اردوي برخي تيم‌ها اخباري در مورد نقل و انتقالات در سطح باشگاهي به گوش مي‌رسد.

به نقل از فارس، از اردوي تيم ملي آلمان به همين منظور شنيده شد باشگاه رئال مادريد اسپانيا که مقام قهرماني اروپا را کسب کرد،‌ حاضر بابت استخدام توني کروس، ستاره ژرمن‌ها و بايرن مونيخ 5 ميليون يورو خالص دستمزد به وي پرداخت کند.

طبق گزارش برخي رسانه‌هاي ژرمن‌ها هافبک 24 ساله براي تحقق چنين انتقالي بايد مبلغي از قرارداد کلي‌اش را به بايرن بپردازد تا يک سال باقيمانده از قراردادش فسخ شود.


برچسب‌ها: کروس در مادرید ,

تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393 ا 19:35 نويسنده : pouria ا

درفاصله کمتر از 10روز به جدال حساس پرتغال و آلمان وضعيت کريس رونالدو همچنان در پرده ابهام قرار دارد.

  مصدوميت تاندون پاي چپ رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال در رئال مادريد باعث شده او نتواند در تمرينات گروهي اين تيم و ديدارهاي دوستانه حضور پيدا کند. همين باعث شده اتحاديه فوتبال پرتغال نگران حضور او در جام جهاني و بخصوص بازي اول اين جام باشد.

در حال حاضر رونالدو در اردوي پرتغال در شهر نيوجرسي آمريکا به تنهايي تمرين مي کند و هنوز پزشکان به او مجوز حضور در تمرينات گروهي را نداده اند. با اين حال خود رونالدو اميد زيادي براي حضور در جام جهاني دارد و در آخرين مصاحبه اش هم به اين مسئله اشاره کرده است.

ستاره اول رئال مادريد در اين ارتباط گفته است: بدون ترديد از اينکه قرار است در جام جهاني برزيل بار ديگر کاپيتان تيم ملي پرتغال باشم به خودم مي بالم. بدون ترديد اين مسئوليتي سخت خواهد بود که از همين حالا فشار آن را بر روي شانه هايم احساس مي کنم. شايد ما بختي براي قهرماني در جام جهاني 2014 نداشته باشيم اما مي خواهيم با تمام توان به مصاف حريفان برويم. بازي در برزيل براي ما که هم زبان مردم اين کشور هستيم از جذابيت زيادي برخوردار است و مي دانم در اين کشور هم طرفدار زيادي داريم.

رونالدو در ارتباط با آخرين وضعيت پاي مصدومش گفت: مصدوميت من رو به بهبودي است و اميدوارم بتوانم برابر آلمان که يک بازي سخت است به ميدان بروم. اين روزها جدا از تيم تمرين مي کنم اما اميدوارم تا چند روز آينده پرشکان مجوز حضور کاملم را در تمرينات گروهي بدهند.


برچسب‌ها: رونالدو در جام جهانی ,

تاريخ : شنبه 17 خرداد 1393 ا 14:32 نويسنده : pouria ا
تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1393 ا 15:31 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید، آماده است تا با پیشنهادی 50 میلیون یورویی به علاوه پاداش اضافی، آرتورو ویدال از یوونتوس را به خدمت بگیرد.

اخیراً نام آرتورو ویدال با رئال مادرید بیش از پیش لینک شده و به نظر می‌رسد کارلو آنچلوتی به شدت خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.

روزنامه توتواسپرت چاپ شهر تورین، عنوان می‌کند که باشگاه رئال مادرید پیشنهادی 50 میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن ویدال بر روی میز مذاکره با سران باشگاه یوونتوس قرار داده است.

گفتنی است در صورت رضایت یوونتوس به چنین پیشنهادی، باشگاه یوونتوس خواهان انتقال موراتا و فابیو کوئنترائو به عنوان بخشی از قرارداد انتقال آرتورو ویدال به رئال مادرید است.

از طرفی جوزپه ماروتا مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس هفته گذشته اعلام کرده بود درست است باشگاه رئال مادرید به شدت خواهان به خدمت گرفتن ویدال است، امّا این باشگاه ستاره های خود را به فروش نخواهد گذاشت


http://gigpars.com/upload/c39g_vidal_2.jpg


برچسب‌ها: ویدال در مادرید ,

تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393 ا 22:18 نويسنده : pouria ا



باشگاه موناکو فرانسه قصد دارد ستاره آرژانتینی رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری آرژانتینی TyC sport، موناکو که به لطف مالک ثروتمندش فصل گذشته خریدهای بزرگی داشت امسال نیز در نظر دارد برای تقویت تیمش چند ستاره بزرگ را به خدمت بگیرد.

باشگاه فرانسوی که بعد از چندین سال دوری از لیگ قهرمانان دوباره پا به این تورنمنت بزرگ گذاشته است در نظر دارد برای حضور قدرتمند در این رقابت ها چند ستاره به ستاره های تیمش اضافه کند. گفته می‌شود موناکو در تدارک پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای دی ماریا است و حاضر است دستمزد بسیار بیشتری برای جلب توجه وی بپردازد.

آنخل دی‌ماریا سال 2010 از بنفیکا به رئال مادرید پیوست و دوران موفقی را در این تیم سپری کرده است اما به نظر می‌رسد از دستمزد دریافتی اش راضی نیست و شاید این تیم را ترک کند.

پیش از این گفته می‌شد چند تیم لیگ برتری از جمله آرسنال تمایل دارند وی را به خدمت بگیرند.

 



تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ا 13:56 نويسنده : pouria ا
 مصاف نهايي ليگ قهرمانان اروپا که از ساعت 23 و 15 دقيقه در ورزشگاه ليسبون آغاز شد، با کسب برد 2 بر يک رئال مقابل اتلتيکو در دربي مادريدي در وقت اضافه دوم به پايان رسيد و آرزوي کسب دهمين مقام نخست کهکشاني‌ها تحقق يافت.

در اين دوئل پرفشار و سنگين اين اتلتيکو بود که گل نخست را زد و تا سومين دقيقه وقت اضافه پايان بازي در آستانه کسب جام و اولين عنوان قهرماني‌ قرار داشت.

وقتي در دقيقه 37 گودين روي اشتباه خط دفاعي رئال و ايکر کاسياس‌، دروازه‌بانش گلزني کرد، همه چيز براي افتخار‌آفريني مردان ديگو سيمئونه مهيا شد. اين تيم تا دقيقه 3+90 نيز برتر بود اما در اين هنگام سرخيو راموس روي يک ضربه کرنر دروازه اتلتيکو را باز کرد و باعث شد رئال به بازي برگردد.

در دو وقت اضافه رئالي‌ها با حفظ برتري توان فيزيکي موفق شدند 3 گل ديگر توسط گرت بيل 110، مارسلو 118 و کريس‌رونالدو 120 (پنالتي)‌ بر همشهري خسته خود غلبه کنند.

به اين ترتيب رئال توانست به آنچه خواسته خود بود در وقت اضافه دست يابد و روياي کسب دهمين مقام نخست خود را در اروپا تحقق ببخشند و در عين حال آنچلوتي، مربي ايتاليايي اين تيم نيز سومين قهرماني خود را در اين مسابقات کسب کند. بقیه عکس ها در ادامه مطلب
              

چند عکس زیبا از قهرمانی رئال مادرید


برچسب‌ها: عکس بازی فینال لیگ قهرمانان ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 4 خرداد 1393 ا 11:18 نويسنده : pouria ا

به نقل از ايسنا، کريستيانو رونالدو به دليل مصدوميت ديدار هفته‌ آخر تيمش در رقابت‌هاي ليگا برابر اسپانيول را از دست داد، درباره حضورش در بازي با آتلتيکو مادريد در فينال ليگ قهرمانان ، گفت: شرايط بهتري پيدا کردم. 100 درصد براي فينال آماده‌ام. هيچ کس دوست ندارد فينال ليگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. من هم به همين خاطر برابر اسپانيول به ميدان نرفتم تا با آمادگي بيشتري در بازي با آتلتيکو مادريد به ميدان بروم. تيم ما در دو سال گذشته در آستانه رسيدن به فينال ليگ قهرمانان اروپا بود و اکنون خيلي خوشحالم که توانستيم به فينال اين رقابت‌ها راه يابيم.

رونالدو در ادامه گفت: بازي با آتلتيکو مادريد اهميت زيادي براي ما دارد، اما اين بازي پايان دنيا نيست. در حال حاضر اعتماد به نفس بالايي دارم و از شرايط خوبي براي بازي کردن برخوردار هستم. مي‌خواهم شنبه در کشور خودم جشن قهرماني برپا کنيم.

مهاجم پرتغالي رئال مادريد در ادامه گفت: مصدوميت هر زماني مي‌تواند رخ دهد. بازيکنان بزرگ براي مصدوميت در امان نيستند. طبيعي است وقتي در سطح بالاي فوتبال بازي مي‌کنيد مصدوميت نيز به سراغ شما مي‌آيد.

برنده توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 در پايان، گفت: بازي با آتلتيکو مادريد 50 – 50 است و هر تيمي شانس قهرماني يکساني دارد. فينال‌ها هميشه نزديک هستند و جزئيات سرنوشت آن را مشخص 
خواهد کرد.   



تاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393 ا 11:55 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.