در این دیدار رونالدو سه گل، گرت بیل و خاویر هرناندز هر کدام دو گل برای رئال به ثمر رساندند و خامس رودریگس گل دیگر رئال را به ثمر رساندند.

رئالی ها که در غیاب رونالدو، دو شکست تلخ را تجربه کردند بودند، در دو دیدار اخیر که او به ترکیب این تیم برگشت، در مجموع 13 گل زدند.

در دیدار امشب هم ستاره پرتغالی در دقیقه 29، جشنواره گل کهکشانی ها را آغاز کرد و پیش از پایان نیمه اول، خامس رودریگس و خود رونالدو، دو بار دیگر در دقایق 36 و 41، دروازه میزبان را باز کردند.

نیمه دوم را لاکرونیا بهتر آغاز کرد و مدونژانین در دقیقه 51، از روی نقطه پنالتی، یکی از گل های خورده را جبران کرد ولی رئالی ها خیلی زود توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و بین دقایق 65

تا 77، سه بار دیگر توسط بیل (دوبار) و رونالدو، به گل رسیدند.

شوت توچه در دقیقه 84، یکی از گل های خورده لاکرونیا را جبران کرد اما دو گل خاویر هرناندز در دقایق 87 و 90، یک پیروزی پرگل برای شاگردان آنچلوتی رقم زد.



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 ا 12:39 نويسنده : pouria ا

 هفته چهارم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها رئال و اتلتیکو مادرید به مصاف حریفان خود می‌روند.

رئال مادرید از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود. شاگردان آنچلوتی که وضعیت خوبی در جدول لالیگا ندارند و پس از سه هفته در رده سیزدهم قرار گرفته‌اند، برای اینکه فاصله خود را با صدر جدول و رقبای خود کم کنند، به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهند داشت.

اتلتیکو مادرید نیز از ساعت 21 و 30 دقیقه از سلتاویگو پذیرایی می‌کند.

در سایر مسابقات اتلتیک بیلبائو از ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان گرانادا خواهد بود و اسپانیول از ساعت 23 و 30 دقیقه از مالاگا پذیرایی می‌کند.



تاريخ : جمعه 28 شهريور 1393 ا 15:49 نويسنده : pouria ا

حال خودت چطور است؟
روبراه هستم. به شرایط عادی برشته ام. هر روز مراحل درمان را طی می کنم. دیروز دویدن را آغاز کردم. روبراه و خوشحال هستم. در مسیر درستی قرار دارم.

تصمیم به توقف گرفتی.
بحث توقف نیست. پیش فصلی که دوست داشتم را نداشتم. نداشتن پیش فصل این مشکلات کوچک را دوچندان کرد. وقتی بازی با سویا را شروع کردم حس خیلی خوبی داشتم . مشکل جدی

ندارم. مطمئن و روبراه هستم. در عرض یک هفته دیگر سرحال خواهیم شد.

خرید چیچاریتو را چطور می بینی؟
بازیکنی است که می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم که بتواند به خوبی هماهنگ شود و به ما خیلی کمک کند. خیلی خوشحالیم.

تیم را مقابل سوسیه داد چطور دیدی؟ متعجب شدی؟
مسلما همین طور است. بازی عجیبی بود. برده بودیم و پس از زدن دو گل در پانزده دقیقه بازی آرامی به نظر می رسد. پس از آن چهمه چیز عوض شد. این یک درس برای ما بود که بفهمیم یک

بازی در ۱۵ یا ۲۰ دقیقه تمام نمی شود. باید تا آخرین لحظه بجنگیم اما این گونه نبودیم. تاوان سنگینی دادیم و چهار گل خوردیم. امیدوارم که این یک درس برای آینده ما باشد.

بازی را وقتی در خانه می دیدی چه حسی داشتی؟
خیلی استرس داشتم. اما این اتفاقات نیز می گذرند.

با رفتن دی ماریا و ژابی و آمدن کروس و خامس و … سبک رئال عوض می شود؟
باید عوض شود. بازیکنان متفاوتی آمده اند. ممکن است که این تغییر مثبت یا منفی باشد. امیدوارم که مثبت باشد. آنها بازیکنانی هستند که سطح خوبی داشته اند و به خوبی هماهنگ می

شوند. مسلما دی ماریا و ژابی بازیکنان خیلی مهمی هستند اما بازیکنان دیگری داریم که خوشحالیم که این جا هستند. مطمئنم که اوضاع خو پیش می رود و تیم در سطح خوبی خواهد بود.



تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393 ا 13:11 نويسنده : pouria ا

چیچاریتو درباره این انتقال می‌گوید: من به اینجا آمده‌ام تا بخشی از پروژه‌ی حفظ قهرمانی های رئال مادرید باشم . میخواهم تمام تلاشم را در این مورد انجام دهم. همچنین من از رئالیها که تلاش

کردند به تیمشان بیایم بسیار متشکرم.

او درباره ی بازیکنان آمریکای لاتینی این باشگاه گفت:ما رویاپردازانی هستیم که میخواهیم در آن چیزی که عاشقش هستیم یعنی فوتبال موفق باشیم.

او همچنین درباره ی مکزیک و بازیکن اسطوره ای این کشور هوگو سانچز که در دهه ی هشتاد ستاره ی بی چون و چرای رئال بود نیز گفت:من میخواهم از هوگو یاد کنم که اینجا در رئال مادرید یک

دوران حرفه ای باشکوه را گذراند.آنچه که از آن مطمئن هستم این است که سعی میکنم در رئال با فداکاری تمام بازی کنم. من نسبت به هیچ کدام از تیمهایی که تا حالا در آنها بوده ام این حس

عجیبی که نسبت به رئال را دارم نداشته ام.میخواهم به رویاهایم در این باشگاه جامه ی عمل بپوشانم وتا جایی که امکانش برایم مهیا شود گلزنی کنم.

همچنین امیلیو بوتراگنیو بازیکن پیشین تیم ملی اسپانیا و یکی از مدیران فعلی رئال این مهاجم مکزیکی را خطاب قرار داد و گفت:در اینجا ما از تو انتظارات زیادی دارم و هواداران از همان آغاز کار تو

را حمایت میکنند.امیدوارم تا زمانی که در تیم ما هستی با موفقیت کارت را انجام دهی.



برچسب‌ها: چیچاریتو در مادرید ,

تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393 ا 13:4 نويسنده : pouria ا

در یک دیدار دیگر از هفته نخست رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا، از ساعت 22:30 شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو پذیرای کوردوبا بود.

این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

کریم بنزما در دقیقه 29 قفل دروازه میهمان را گشود و رئال را یک بر صفر پیش انداخت. در دقیقه 90 بازی نیز کریستیانو رونالدو موفق شد خیال هواداران را راحت کرده و اختلاف را به دو گل برساند.

رئال مادرید با این برد 3 امتیازی شد و کوردوبا بدون امتیاز باقی ماند.


برچسب‌ها: هفته اول لالیگا ,

تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393 ا 12:47 نويسنده : pouria ا

رونالدو پنج ماه است که در شرایط ایده آل بدنی به سر نمی برد. از بازی رفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند تاکنون 16 بازی می‌گذرد و رونالدو فقط در چهار بازی به صورت کامل برای رئال حضور داشته است.

نیمکت نشینی رونالدو در روز جمعه مقابل کالدرون آخرین ورق از غیبت های وی در رئال مادرید بود. وی در بازی برگشت سوپرجام در نیمه دوم به جای کروس وارد زمین شد.

در چنین شرایطی طبیعی است که نگرانی ها در مورد شرایط بدنی این بازیکن در میان هواداران رئال افزایش پیدا کند. خوزه لوئیز سن مارتین، بدنساز اسبق رئال در مورد شرایط این بازیکن گفت :" رونالدو باید سه هفته استراحت کند. او ماه هاست که تمرین نکرده است. در واقع بازیکن پرتغالی یا در سالن بدنسازی به ریکاوری از مصدومیت خود می پردازد یا بازی می کند. در چنین شرایطی نمی تواند تمرین کند و به آمادگی بدنی برسد."

وی اعتقاد دارد که برای رونالدو خیلی مهم است که مدتی از میادین دور باشد:"او تمرینات ریکاوری بدنی را انجام می دهد اما این قضیه نقشی در آمادگی بدنی او ندارد. کریستیانو نیاز دارد تا در تمرینات در بهترین سطح باشد و بهترین نوع آماده سازی را انجام دهد. به طور مثال خودروی فراری نیاز به 200 لیتر بنزین دارد تا حرکت کند، با پنج لیتر بنزین به جایی نمی رسد."

سن مارتین اعتقاد دارد که رونالدو با استراحت نکردن شرایط خود را وخیم تر می کند:" از نظر من، او نیاز دارد تا مدتی استراحت کند و بالاخره به بهترین شرایط برسد. برای گرت بیل در فصل گذشته نیز همین اتفاق رخ داد و به همین خاطر بیل نیز در بهترین سطحش نبود."

این بدنساز اعتقاد دارد که بدن رونالدو الزام به این استراحت را حس می کند:" او از آن دست بازیکنانی است که نیاز به استراحت دارد تا بدون مشکل در تمرینات شرکت کند.وقتی که استراحت کرد و دردش رفع شد می تواند بدنش را برای بازیها ورزیده سازد."

رونالدو فصل قبل به علت فشار و اهمیت بازیها تصمیم گرفت که به هر نحوی که شده در بازیهای پایانی فصل رئال و جام جهانی حاضر باشد اما در شرایط فعلی، رئال مادرید برنامه مشکلی را از نظر بازیها پیش رو ندارد و به نظر می رسد که وقت مناسبی فرا رسیده باشد تا رونالدو کمی به بدن خود استراحت بدهد.


برچسب‌ها: مصدومیت رونالدو ,

تاريخ : یک شنبه 2 شهريور 1393 ا 16:42 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.