رئال مادرید پس از قضیه چریشف و کنار گذاشته شدن از کوپا دل ری، به مصاف ختافه ای آمده بود که در رده ی سیزدهم جدول قرار داشت. کهکشانی ها پس از شکست برابر بارسلونا، اولین بار بود که در برنابئو بازی می کردند و همه منتظر واکنش هواداران این تیم به اتفاقات حاشیه ای اخیر بودند.

رئالی ها بازی را طوفانی آغاز کرده و تا دقیقه 16، با دو گل کریم بنزما از ختافه پیش افتادند. کریم که پس از ال کلاسیکو بار دیگر در ترکیب ثابت رئال جای گرفته بود، ابتدا دقیقه 4، روی پاس خامس و با ضربه سر موفق شد گلزنی کند و در دقیقه 16 نیز روی پاس گرت بیل از چپ، خود و رئال را دو گله کرد.


رئال می توانست پس از دبل کردن بنزما به یکی دو گل دیگر نیز دست یابد اما برای این مهم تا دقیقه 35 صبر کرد. در این لحظه، رونالدو روی پاس خامس، با ضربه سر توپ را برای گرت بیل کاشت و این بازیکن با یک حرکت عرضی از درون محوطه جریمه و با پای چپ، گل سوم رئال را وارد دروازه ختافه کرد.


سه دقیقه بعد نوبت به رونالدو رسید تا رئال را 4 گله کند. رونالدو روی پاس عمقی دقیق کروس صاحب توپ شد و به زیبایی توپ را به کنج دروازه ختافه رساند تا در لالیگا ده گله شود. بازی در نیمه اول با همین 4 گل به سود رئال به اتمام رسید.


نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، کیفیت بازی با افت محسوسی مواجه شد و رئال مادرید مطابق هفته های گذشته، پس از اطمینان از برتری، به اداره بازی پرداخت، همان شیوه ای که هواداران رئال مادرید از تیم بنیتس نمی پسندند.

رئالی ها به ندرت روی دروازه ختافه خطرساز شدند و نتوانستند یک موقعیت جدی گلزنی را نیز خلق کنند و در عوض این ختافه بود که از معدود فرصت های خود به یک گل رسید. دقیقه 68 بود که الکسیس روی کرنر ارسالی، بدون مزاحم و با ضربه سر موفق شد فاصله را به سه گل کاهش دهد.


در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی رخ نداد و رئال در مسابقه ای که دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت، موفق شد با پیروزی 4-1، سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کند.


برچسب‌ها: تاریخچه تقابل مادرید با ختافه ,

تاريخ : شنبه 14 آذر 1394 ا 23:2 نويسنده : pouria ا

سلام دوستان متاسفانه چند وقتیه به دلایلی کم پست میذارم ولی امیدوارم بتونم براتون جبران کنم برای همین یه پیج تو اینستاگرام براتون درست کردیم لطفا فالو کنید چون از این به بعد بیشتر خبرا رو از اونجا منتشر میکنیم.با تشکر

ایدی اینساگرام= cr7.iranianfans

 

Cristiano Ronaldo wallpaper by Jafarjeef


برچسب‌ها: فن پیج ایرانی رونالدو در اینستاگرام ,

تاريخ : یک شنبه 1 آذر 1398 ا 21:59 نويسنده : pouria ا

وماس رونسرو، از مقامات عالی رتبه نشریه آ اس و یکی از هواداران متعصب رئال، یک روز پس از شکست سنگین 4-0 رئال برابر بارسلونا در برنابئو، مقاله ی خود را اینگونه شروع کرد. او در ادامه می نویسد:" به واسطه گرفتن توپ طلای سالانه مجله فوربس و تبدیل شدن به پردرآمدترین باشگاه فوتبال دنیا، تصویر رئال از باشکوه ترین تیم همه ی تاریخ فوتبال، تبدیل به چهره ای مخدوش، بی آبرو و ناشناخته شده است.

رئال پیش از این هم به بارسلونا باخته بود؛ به شخصه باخت 5-0 در برنابئو و در سال 1974 را نیز به یاد دارم ولی حالا زمان آن رسیده است که بگوییم دیگر بس است. سوال اینجاست: بی حرمتی به هواداران رئال تا کی و تا کجا؟ این را همه ی برنابئو شب گذشته فریاد زد.


سال ها بود که دستمال های سفید اعتراضی را در برنابئو شاهد نبودیم اما اکثریت حاضران در ورزشگاه و حتی توریست های ژاپنی هوادار رئال که در برنابئو حاضر بودند نیز اعتراض خود به رئیس باشگاه را نشان دادند. 600 میلیون نفر در سراسر دنیا صدای این اعتراضات را شنیدند. در رئال مادرید نمی توان پنهان کاری کرد.

برای من دیگر این استراتژی همیشگی هم ارزشی ندارد؛ این هفته بنیتس را اخراج کنیم، زیدان جای او را بگیرد و در یک مصاحبه بگوییم که ما همچنان بهترین تیم دنیا هستیم و در جدول رده بندی فیفا هم شماره یکیم؛ باید طرحی نو در انداخت.

به یک سال قبل برمی گردیم که رئال مادرید با آنچلوتی و در شرایطی که مسی هم در زمین بود، موفق شد 3-1  بارسا را شکست دهد اما وقتی او بخاطر تدابیر ناکارآمد یک مدیر بی کفایت از رئال برکنار شد، رئال به تیمی تبدیل شده است که حتی در روز نیمکت نشینی مسی و در خانه، مقهور و اسیر قدرت بارسلونا می شود. چگونه باید این مساله را توضیح داد؟

رئال آنچلوتی تیمی بود که زیبا بازی می کرد و با مشتی آهنین، رقبا را یکی پس از دیگری از پیش رو بر می داشت. تیم او گل های فراوانی می زد و هواداران رئال را شیفته ی خود کرده بود. کارلتو حتی پس از یک سال بدون جام نیز از سوی هواداران رئال مورد تشویق قرار گرفت و بزرگان تیم، به هر طریقی که می توانستند به گوش آقای رئیس رساندند که او را اخراج نکند ولی فلورنتینو پرز با ذهن تاریک خود اینگونه پاسخ داد که شما چیزی از فوتبال نمی دانید؛ انچلوتی باید کنار رفته و بنیتس جای او را بگیرد و حال این نتیجه ی همان تصمیم بی خردانه است.



آقای بنیتس چرا؟


بی تردید بنیتس را طی روزهای آینده از باشگاه اخراج خواهند کرد ولی من معتقدم که خود او نیز شب گذشته به این قضیه کمک بزرگی کرد و به نوعی زمینه برای اخراج خود را بیش از پیش فراهم کرد. استراتژی او برای مقابله با بارسلونا یک خودکشی تاکتیکی بود. او ترجیح داد از همه ی بازیکنان سرشناس و ستاره خود در زمین استفاده کند و همین مساله به اینیستا، بوسکتس، راکیتیچ و سرجی روبرتو اجازه داد تا حاکمان مطلق زمین باشند.

قراردادن مثلث بیل، بنزما و رونالدو  مقابل حریفی با قدرت حفظ توپ بالا، یک اقدام  ترسناک و بیهوده بود. بنزما 44 روز بود که به دلیل مصدومیت از میادین به دور بود و از لحاظ روحی نیز به واسطه مشکلاتش در فرانسه، شرایط خوبی نداشت ولی در کمال تعجب، 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

خامس یکی از معدود کسانی بود که خطراتی را روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما در ابتدای نیمه دوم از زمین خارج شد و بدتر از همه اینکه جوانان باشگاه، در حساس ترین بازی، جایی در نقشه های آقای مربی نداشتند. ناچو و لوکاس واسکز به سکوها تبعید شدند، کاراوخال و کاسیمیرو هم روی نیمکت بودند.




کاسیمیرو در بیشتر بازی های این فصل، محکم کننده کمربند میانی تیم بود ولی بنیتس در مقابل تیمی چون بارسلونا ترجیح داد از مودریچ به جای وی استفاده کند و همین مساله اجازه به کار گیری خلاقیت های این ستاره کروات را گرفت.

در سمت راست زمین، دانیلو جایگزین کارواخال شده بود، بازیکنی که روز به روز بیشتر نشان می دهد که شایسته پوشیدن پیراهن رئال نیست. او مرا بسیار به یاد سکرتاریو، مدافع پرتغالی سال 1996 رئال می اندازد که خیلی زود از تیم کنار گذاشته شد.

 واران نیز یکی از بدترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و این در شرایطی بود که په په، یکی از قهرمانان بازی فصل گذشته برابر بارسلونا که یک گل هم به این تیم زده بود، باید روی نیمکت می نشست.
مارسلو از معدود بازیکنان خوب رئال بود و ایسکو که دیر به بازی آمد، در شرایط منفی مسابقه از زمین اخراج شد. اخراج او نتیجه اشتباه خودش بود ولی زمانی، بزرگانی چون کاماچو، اشتیلیکه و خوانیتو نیز در چنین شرایطی حرکت او را انجام داده بودند. در فاز تهاجمی هم بیل، رونالدو و بنزما چیز خاصی از خود نشان ندادند.
این بازی هرچه بود تمام شد ولی نمی توان پشت حقایق پنهان شد. این رئال مادریدی است که برخی ها آن را به اینجا رسانده اند: قهرمان قهرمانان در زمینه کسب درآمد و پول ولی بهتر است این عده بدانند که هواداران رئال مادرید، هرگز برای جشن گرفتن این قهرمانی ها، راهی میدان سیبلس نخواهند شد.


برچسب‌ها: الکلاسیکو در مادرید ,

تاريخ : یک شنبه 1 آذر 1394 ا 21:49 نويسنده : pouria ا

 ، رئال مادرید صدرنشین در برنابئو،  تیم قعرنشین و رده ی هجدهمی لاس پالماس را پیش رو داشت. دو تیم از ساعت 18.30 به مصاف هم رفتند؛ در حالیکه بنیتس ترجیح داده بود به بسیاری از بازیکنانش بخاطر بازی حساس مقابل PSG استراحت بدهد. 

بازی با برتری رئال آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 3 توسط ایسکو به گل رسید. یک توپ قاپی خوب از خسه باعث شد تا او توپ را تصاحب کرده و به کاسمیرو پاس بدهد، کاسمیرو هم با دیدی خوب، ایسکو را روانه دروازه کرد و این بازیکن با پای چپ موفق شد گل اول را وارد دروازه لاس پالماس کند.





رئال پس از این گل یکی دو فرصت خوب دیگر را نیز خلق کرد که به گل تبدیل نشدند تا اینکه در دقیقه 14 نوبت به رونالدو رسید تا دروازه میهمان را باز کند. سانتر عالی مارسلو از چپ را رونالدو با ضربه سری دیدنی به گل دوم رئال تبدیل کرد. این هشتمین گل رونالدو در لالیگا بود.


لاس پالماس که هر از چند گاهی خطرساز می شد، در دقیقه 38 توسط هرنان به گل رسید. هرنان روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر موفق شد قفل دروازه رئال و کیکو کاسیا را باز کند. این اولین گلی بود که رئال در این فصل و در برنابئو دریافت می کرد. رئال پیش از این گل، یک فرصت عالی تک به تک را توسط ایسکو از دست داده بود. 




کهکشانی ها پس از دریافت گل، بر شدت حملات خود افزودند و سرانجام در دقیقه 42 توسط خسه، به گل سوم خود نیز دست یافتند. خسه توپ را از رونالدو دریافت کرد و از چپ با یک حرکت انفرادی و شوتی محکم، گل سوم رئال را وارد دروازه لاس پالماس کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-1 به اتمام برسد.


نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، دیداری سرد و تقریبا کسل کننده را شاهد بودیم. رئال که با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره در این بازی حاضر شده بود، ترجیح داد به دلیل در پیش بودن بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن (سه شنبه در برنابئو)در نیمه دوم بازی را اداره کند. 




رونالدو در همان ابتدای نیمه دوم، درون محوطه جریمه  با پای چپ می توانست دروازه لاس پالماس را باز کند اما ضربه او به موازات خط دروازه به بیرون رفت. رونالدو یک فرصت عالی دیگر را نیز در دقیقه 92 و در حالتی تک به تک با دروازه بان از دست داد تا رئال مادرید با وجود تسلط کامل به بازی، با همان نتیجه 3-1 به برتری رسیده و صدر جدول را حفظ کند.


تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 ا 23:25 نويسنده : pouria ا

 سلتا - رئال، حساس ترین بازی هفته نهم لالیگا بود. دو تیم صدر جدول که تنها تفاضل گل آنها را از یکدیگر جدا کرده بود، دیدار جذابی را در بالائیدوس به نمایش گذاشتند. سلتای رده دومی که ماه گذشته بارسا را 4-1 شکست داده بود، به امید کسب یک نتیجه خوب مقابل دیگر غول اسپانیایی، به میدان آمده بود. 

بنیتس نیز برای این بازی، ایسکو را نیمکت نشین کرده بود و از مثلث خسه، لوکاس و رونالدو در خط حمله سود می جست. 


رئال بازی را بسیار خوب و هجومی آغاز کرد و با حفظ توپ در میانه میدان و پاسکاری های دقیق، از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و خیلی سریع نیز از میزبان خود پیش افتاد. دقیقه 8 بازی بود که در نتیجه یک و دوی کریستیانو رونالدو و لوکاس،به گل اول خود دست یافت. شوت رونالدو از درون محطه جریمه پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد تا فوق ستاره پرتغالی هفتمین گل لالیگایی خود را به ثمر رسانده باشد. 




پس از این گل، سلتا دو موقعیت کاملا جدی گلزنی را توسط نولیتو و اوریانا از دست داد. درخشش کیلور ناواس روی شوت اوریانا قابل توجه بود. پس از این دو موقعیت، رئال بر خلاف جریان بازی به گل دوم دست یافت. 


این بار پاس زیبای خسه به دانیلو که تک و تنها در سمت راست زمین جاگیری کرده بود رسید و این مدافع برزیلی در مصاف تک به تک با دروازه بان سلتا و با ضربه ای دقیق، توپ را وارد دروازه کرد تا رئال 2-0 پیش بیفتد.


سلتا تا پایان نیمه اول حداقل دو بار می توانست دروازه رئال را باز کند اما هر بار این ناواس بود که با واکنش های خیره کننده خود، مانع از باز شدن دروازه کهکشانی ها شد. رئال نیز چشم به ضد حمله داشت و هر از چند گاهی خطراتی روی دروازه سلتا ایجاد می کرد. در هر صورت نیمه اول با همان دو گل به سود رئال به اتمام رسید.


نیمه دوم را بر خلاف انتظار این رئال بود که بهتر آغاز کرد و تا دقیقه 70 حداقل 4 موقعیت 100 درصد گلزنی را از دست داد. دروازه بان سلتا به تنهایی دو بار رونالدو و یک بار ایسکو را از رسیدن به گل بازداشت؛ ضمن اینکه یک بار نیز شوت محکم ایسکو در دقیقه 69، پس از برخورد به دست سرخیو آلوارز، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. باید توجه داشت که سلتا به دلیل اخراج گوستاوو کابرال از دقیقه 58، کار را ده نفره ادامه می داد.




پس از این حملات، سلتا خودی نشان داد و در دقیقه 72 توسط نولیتو تا آستانه رسیدن به گل نیز پیش رفت اما مارسلو ضربه او را از روی خط برگشت داد. چند دقیقه بعد نیز آسپاس صاحب یک موقعیت گلزنی شد که ضربه او را ناواس به راحتی مهار کرد.


دقیقه 85 سرانجام سلتا مزد زحمات خود را با گل نولیتو گرفت و فاصله را کمتر کرد. شوت نولیتو از بیرون محوطه جریمه در نهایت، ناواس را مغلوب ساخت تا رئال خطر را در دقایق پایانی احساس کند.


داور بازی برای نیمه دوم این مسابقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. این لحظات برای رئالی ها بسیار پرتب و تاب دنبال می شد اما در آخرین ثانیه های بازی، این مارسلو بود که روی یک ضدحمله و با پاس عالی چریشف، درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالیکه می توانست رونالدو را صاحب موقعیت کند، خودش با پای چپ توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 3-1 به سود رئال شود. 

بدین ترتیب کهکشانی ها با این پیروزی ارزشمند، با 21 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کردند.


برچسب‌ها: رئال و سلتاريگو ,

تاريخ : شنبه 2 آبان 1394 ا 23:7 نويسنده : pouria ا

 دو تیم که در دو دیدار قبلی شان در این گروه به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب در رسیدن به گل ناکام ماندند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، هر کدام صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ‏ای هم شدند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.‏




بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، رئالی ها تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و چند موقعیت جدی تر روی ‏دروازه کوین تراپ ایجاد کردند اما نتوانستند قفل دروازه حریف را باز کنند و در نهایت نیمه اول بدون گل ‏به پایان رسید.‏

روند بازی در نیمه دوم تغییر چندانی نکرد و البته این پاریسی ها بودند که اولین خطر جدی این نیمه را ‏توسط ادینسون کاوانی ایجاد کردند اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه رئال نداشت.‏



بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر از دو تیم، جدی ترین موقعیت این نیمه در دقیقه 72 ایجاد شد؛ ‏جایی که رونالدو می توانست در موقعیتی تقریبا تک به تک با تراپ، دروازه میزبان را باز کند اما ضربه ‏او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.‏

ورود پاستوره و لوکاس برای پی اس جی و مودریچ و چریشف برای رئال در 20 دقیقه پایانی هم نتوانست ‏تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.‏


برچسب‌ها: رئال و پاريس سنت ژرمن ,

تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 ا 14:3 نويسنده : pouria ا

 

رئالی ها می توانستند با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول لالیگا صعود کنند اما آنها در خانه رقیب همشهری به تساوی رضایت دادند تا پشت سر ویارئال، در رتبه دوم جای بگیرند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما این رئال بود که در دقیقه 9 توسط کریم بنزما به گل رسید. دنی کارواخال بعد از عبور از فیلیپه لوئیس، توپ را به زیبایی روی دروازه اتلتیکو فرستاد و بنزما هم با یک ضربه سر دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.





بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای کنترل بازی را در دست گرفت و بعد از چند حمله، سرانجام در دقیقه 22، بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی را به دست آوردند.

اشتباه سرخیو راموس در کنترل توپ، در نهایت با یک خطای پنالتی روی تیاگو همراه شد اما واکنش خوب کیلور ناواس روی ضربه آنتوان گریزمان، دروازه رئال را بسته نگه داشت.



در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه  و نیمه ای داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با برتری رئال به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم بازی محتاطانه ای به نمایش گذاشتند و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. به ویژه رئالی ها که به نظر می رسید ترجیح می دهند به جای زدن گل های بیشتر، از اندوخته شان حفاظت کنند.
اما این تلاش بی فایده بود و اتلتیکو سرانجام در دقیقه 83 به گل تساوی رسید. 
نفوذ خوب جکسون مارتینز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، با دخالت فرناندو تورس، به لوسیانو ویتو رسید و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.
در دقایق باقی مانده بازیکنان اتلتیکو تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و حتی چیزی نمانده بود که جکسون مارتینز گل دوم را به نام خود ثبت کند اما واکنش تماشایی کیلور ناواس، اجازه این کار را نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.


برچسب‌ها: دربي مادريد ,

تاريخ : دو شنبه 13 مهر 1394 ا 18:44 نويسنده : pouria ا

"، رئال مادرید با اندوخته 10 امتیاز از 4 بازی گذشته به زمین بیلبائویی آمده بود که با تنها سه امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار داشت. رئال مادرید در دو دیدار پیشین خود برابر بیلبائو در سن مامس جدید یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود. بخصوص شکست این تیم در فصل گذشته مقابل بیلبائو به قیمت از دست رفتن صدرنشینی برای این تیم تمام شد. 



بازی با میدان داری رئال مادرید آغاز شد و این تیم در دقایق 8 و 11 دو فرصت خوب توسط بنزما و واران از دست داد ضمن اینکه بیلبائو نیز توسط آدوریز می توانست در دقیقه 13 به گل دست یابد. پس از این چند موقعیت، رئال مادرید سرانجام در دقیقه 19 به گل دست یافت. 


این گل در واقع هدیه بیلبائو به رئال بود چرا که پاس اشتباه سن خوزه  را بنزما در میانه راه تصاحب کرد و با مغلوب کردن دروازه بان بیلبائو، گل برتری رئال را به ثبت رساند. این پنجمین گل بنزما در فصل جاری بود. 


در ادامه، رئال دو بار توسط کواچیچ فرصت های 100 درصد گلزنی را از دست داد؛ ضمن اینکه کیلور ناوس نیز در اواخر نیمه اول، ضربه سر آدوریز را به زیبایی دفع کرد تا این نیمه با همان تک گل بنزما به سود رئال به اتمام برسد.




نیمه دوم با فشار بیلبائو آغاز شد اما رفته رفته رئال مادرید بار دیگر به بازی مسلط شد و روی حرکات مودریچ و کواچیچ، مهاحمان این تیم صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شدند اما این بیلبائو بود که روی یک ضد حمله موفق شد به گل تساوی دست یابد.


دقیقه 67،سانتر دقیق سوسائتا از راست را سابین مرینو، محصول آکادمی فوتبال بیلبائو، بدون مزاحم و با ضربه سری زیبا به گل تساوی بخش اتلتیک تبدیل کرد. این اولین گلی بود که رئال در فصل جاری دریافت می کرد.


رئال پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد و مزد فشار دامنه دار خود را گرفت. پاس عالی مودریچ به ایسکویی رسید که در منطقه راست تک و تنها بود، نفوذ این بازیکن و پاس به جلوی تماشایی او را بنزما در دهانه دروازه به گل دوم خود و تیمش بدل کرد تا رئال یک بار دیگر از میزبان خود پیش بیفتد.




بیلبائو پس از دریافت این گل، برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد اما در دو صحنه این کیلور ناواس بود که آدوریز و سابین مرینو را ناکام گذاشت تا رئال همچنان تیم برنده بازی باشد.


در نهایت گل دیگری از خط دروازه ها گذر نکرد و رئال مادرید به لطف درخشش بنزما و دو گل او، برنده این بازی حساس و دشوار شد و با توجه به شکست سنگین 4-1 بارسلونا در زمین سلتا، به صدر جدول لالیگا صعود کرد. در واقع رئال همان جایی به صدر صعود کرد که فصل گذشته آن را از دست داده و به بارسلونا واگذار کرده بود.


تاريخ : پنج شنبه 2 مهر 1394 ا 13:49 نويسنده : pouria ا

  رئال مادرید پس از کسب یک برد و یک تساوی از دو بازی اول خود در لالیگا، به زمین اسپانیولی آمده بود که از دو بازی قبلی خود یک برد و یک شکست کسب کرده بود. رئالی ها آخرین بار 4 ماه پیش بود که به این زمین آمده بودند و با درخشش رونالدو و هت تریک او، 4-1 به پیروزی رسیدند. 

بازی با حملات اسپانیول شروع شد و این تیم در همان ابتدای بازی توسط کایسیدو می توانست به گل دست یابد. این مهاجم اکوادوری، راموس را با سرعت بالایش جا گذاشت اما ضربه او را ناواس به کرنر فرستاد. 




رئال پس از این حمله خطرناک اسپانیول به خود آمد و در دقیقه 7 به گل رسید.پاس عمقی عالی مودریچ به رونالدو رسید تا این بازیکن پس از یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق، به طلسم گل نزدن هایش پایان دهد. 8 دقیقه بعد، رونالدو به گل دوم خود نیز دست یافت. رئال بخاطر خطای مدافع اسپانیول روی بیل، صاحب یک ضربه پنالتی شد. رونالدو مطابق معمول پشت توپ قرار گرفت و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. 


در دقیقه 20 بود که رونالدو با زدن گل سوم، هت تریکش را کامل کرد. این بار گرت بیل بود که با یک سانتر دقیق به درون محوطه جریمه، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با وجود اینکه از سوی مدافع حریف به سختی شارژ شده بود، توپ را به قعر دروازه روانه کرد. 




این پایان کار نبود چرا که رئال در دقیقه 29 توسط بنزما به گل چهارمش نیز دست یافت. پاس بیل به رونالدو رسید و این بازیکن نیز از چپ، پاس دقیقی را برای بنزما ارسال کرد. مهاجم فرانسوی رئال هم از درون محوطه جریمه، دروازه خالی اسپانیول را گشود تا کهکشانی ها 4-0 پیش بیفتند. 

بنزما در دقیقه 44 می توانست گل پنجم رئال را نیز به ثمر برساند اما ضربه او به تیر برخورد کرد تا نیمه اول با همان 4 گل به اتمام برسد.

نیمه دوم، رئال مادرید که از پیروزی خود اطمینان داشت، کمی محتاطانه تر به بازی ادامه داد؛ هرچند اسپانیول نیز که تا پشت محوطه جریمه رئال به خوبی پیش می آمد، زور گلزنی به کهکشانی ها را نداشت. 


رئالی ها برای زدن گل پنجم،16دقیقه انتظار کشیدند تا اینکه رونالدو موفق شد در دقیقه 61، گل چهارم خود در این بازی را نیز به ثمر برساند. نفوذ گرت بیل از جناح راست و پاس عالی او در دهانه دروازه، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او نیز آسان ترین کار ممکن را انجام دهد.


20 دقیقه بعد، رونالدو گل پنجم خود را نیز به ثمر رساند تا روز رویایی خود را تکمیل کند. لوکاس که در نیمه دوم به جای بنزما وارد زمین شده بود، با یک دریبل عالی، مدافع مقابلش را جا گذاشت و رونالدو را با یک پاس کوتاه، در موقعیت خوبی قرار داد و او نیز با ضربه ای دقیق، خودش را 5 گله و رئال را 6 گله کرد.


بدین ترتیب کهکشانی ها به دومین برد فصل خود دست یافته و 7 امتیازی شدند. رونالدو نیز با پشت سر گذاشتن رائول، رکورددار گلزنی برای رئال مادرید در تاریخ رقابت های لالیگا شد.

برچسب‌ها: تقابل رئال و اسپانيول ,

تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 ا 21:56 نويسنده : pouria ا

شب گذشته رئال مادرید نتوانست بر خلاف تمام پیش بینی ها، به موقع نام دخیا را در فهرست بازیکنانش ثبت کند و قدراسیون فوتبال اسپانیا، به دلیل دیر رسیدن اطلاعات مربوط به قرارداد دخیا، از ثبت نام این بازیکن به عنوان خرید جدید رئال سرباز زد. رئالی ها تا ساعت 24 شب گذشته این فرصت را داشتند تا دخیا را به خدمت بگیرند.

دقایقی پیش از سوی باشگاه رئال مادرید، بیانیه ای در 10 بند منتشر شد و بر اساس آن، باشگاه منچستریونایتد به عنوان مقصر اصلی در عدم پیوستن دخیا به رئال معرفی شد.
چکیده این بیانیه به شرح زیر است:" باشگاه منچستریونایتد علی رغم درخواست های ما، تا صبح روز گذشته حاضر به مذاکره برای انتقال دخیا به مادرید نشد؛ با این حال باشگاه رئال مادرید ضمن آگاهی از دشواری های موجود برای چنین معامله ای در روز آخر نقل و انتقالات، حاضر به گفتگو شد.

باشگاه منچستریونایتد نام دخیا را در سیستم TMS فیفا به موقع ثبت کرد اما همین کار را بصورت همزمان در مورد کیلور ناواس که بخشی از معامله بود انجام نداد و نام ناواس  از سوی باشگاه یونایتد تا ساعت 00:00 به وقت اسپانیا در TMS ثبت نشد.

رئال مادرید مدارک کامل مربوط به قرارداد داوید دخیا را ساعت 00:02 بامداد امروز از باشگاه منچستریونایتد دریافت کرد و سعی کرد تا نام او را در سیستم TMS فیفا ثبت کند اما زمان این کار گذشته بود.
ساعت 00:26 بامداد از سوی TMS فیفا، دعوتنامه ای برای پرکردن اطلاعات مربوط به دخیا دریافت کردیم؛ در حالیکه بر خلاف انگلیس، در اسپانیا زمان نقل و انتقالات تمام شده بود.با این حال باشگاه رئال مادرید سعی کرد مدارک مربوط به قرارداد را به کمیته برگزاری لالیگا ارسال کند؛ هرچند از این امر اطلاع داشت که زمان برای انجام این کار گذشته است.
رئال مادرید برای انتقال دخیا در کوتاه ترین زمان ممکن هر کاری انجام داد اما به دلایل فوق، انتقال دخیا و ناواس عملی نشد."


برچسب‌ها: انتقال ده خیا به مادرید ,

تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ا 23:12 نويسنده : pouria ا

 - براساس قوانین، تیم های هموطن، در مرحله گروهی نمی توانند در یک گروه قرار بگیرند؛ به همین دلیل امکان رویارویی بارسا با رئال یا چلسی با یکی از تیم های انگلیسی حاضر در سید دو وجود ندارد





گروه A: پاری سن ژرمن، رئال مادرید، شاختار، مالمو


گروه B: آیندهوون، منچستریونایتد، زسکا مسکو، ولفسبورگ


گروه C: بنفیکا، اتلتیکو مادرید،گالاتاسرای، آستانه


گروه D: یوونتوس، منچسترسیتی، سویا، مونشن گلادباخ





تاريخ : جمعه 6 شهريور 1394 ا 20:18 نويسنده : pouria ا

کاروان رئال مادرید پس از 10 روز اقامت در استرالیا، ساعاتی پیش در ادامه تور پیش فصل خود راهی چین شد. پروازی که 10 ساعت به طول خواهد انجامید .رئال قرار است دو بازی دوستانه مقابل میلان و اینتر در چین برگزار کند.


برچسب‌ها: تور پیش فصل مادریدیها ,

تاريخ : شنبه 3 مرداد 1394 ا 23:55 نويسنده : pouria ا

از آخرین پیشنهاد رئالی ها برای جذب دخیا چندین هفته می گذرد و پاسخ یونایتد نیز روشن و شفاف بوده است: شیاطین سرخ برای انتقال دخیا به مادرید، خواهان دریافت 40 میلیون یورو یا جذب راموس و کیلور ناواس هستند.

هنوز هیچ پاسخی از سوی مدیریت رئال مادرید به این تقاضا داده نشده؛ بطوریکه بر خلاف انتظارات، پروسه جذب دخیا به بن بست خورده و این بازیکن همراه منچستری ها راهی تور ایالات متحده شده است.به ادعای مارکا، اینگونه به نظر می رسد که رئالی ها قصد دارند مذاکرات را به اواخر آگوست و اتمام فصل نقل و انتقالات کشانده و در نهایت با قیمتی ارزان تر دخیا را به خدمت بگیرند.

بر اساس گزارشی دیگر که امروز در گاردین منتشر شد و در as نیز بازتاب داشت، اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد، امروز بصورت غیرمنتظره ای از آمریکا به انگلیس بازگشت. یکی از اهداف وودوارد از این بازگشت، تسریع بخشیدن به روند جذب یک دروازه بان جدید و نیز انتقال دخیا به رئال مادرید عنوان شده است.

همه اینها در شرایطی است که ایکر کاسیاس اسطوره ای از رئال جدا شده و این باشگاه، کیکو کاسیا را به جای وی جذب کرده است. مشخص نیست در صورت پیوستن دخیا به رئال، چه بر سر کیلور ناواس، دروازه بان شماره یک فعلی رئال خواهد آمد.


برچسب‌ها: انتقال ده خیا به مادرید ,

تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 ا 9:42 نويسنده : pouria ا

بنیتس به جز کوئنترائوی مصدوم، تقریبا تمام بازیکنان موردنظرش را در اختیار دارد. وضعیت آب و هوایی تقریبا سرد و معتدل ملبورن نیز کمک کرده است تا رئالی ها به دور از گرمای مادرید، تمرینات شادابی را پشت سر بگذراند.

بنیتس در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در تمرینات رئال، ضمن تمجید از وضعیت اردو، در مورد انتظاری که از تیمش در انتهای  آگوست و در آستانه رقابت های فصل آتی دارد چنین گفت:" انتظار دارم رئال مادرید همان هویت و شخصیت سابقش را داشته باشد. تیمی که در هر مسابقه و در هر سطحی از رقابت ها، برای پیروزی پای به میدان مسابقه بگذارد.
تیمی همیشه برنده که همچون سالیان اخیر، به خوبی حمله کرده و گل بزند و نیز کمی بهتر از این سال ها دفاع کند. سعی من در این است که از رئال مادرید تیمی بسازم که بهتر از همیشه دفاع کند. این مساله به ما کمک خواهد کرد که پیروزی های بیشتری به دست بیاوریم. باید بین حمله و دفاع، تعادل خوبی حکمفرما باشد. اگر اینگونه شود، احتمال کسب جام های مختلف را خواهیم داشت."

 


برچسب‌ها: تمرینات پیش فصل مادریدیها ,

تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394 ا 14:28 نويسنده : pouria ا

روزنامه نگاران و کارشناسان معتبر 54 کشور عضو یوفا، قرار است بهترین بازیکن سال اروپا را انتخاب کنند. برنده نهایی روز 28 آگوست اعلام خواهد شد. نام 10بازیکن امروز از سوی یوفا اعلام شد که یوونتوس با 5 نماینده رکورددار است: بوفون، پیرلو، ته وز، ویدال و پوگبا. البته از این 5 نفر، پیرلو و ته وز دیگر در یوونتوس حضور ندارند و فصل جدید را به ترتیب در نیویورک سیتی و بوکاجونیورز توپ خواهند زد.

بارسلونا به عنوان قهرمان اروپا هم سه نماینده دارد: مسی، نیمار و سوارز. دو بازیکن باقیمانده نیز رونالدو از رئال و هازارد از چلسی هستند. قرار است روز 12 آگوست، سه بازیکن نهایی اعلام شوند. هر کارشناس می تواند 5 بازیکن را انتخاب کند و نفر اول در لیست او صاحب 5 امتیاز خواهد شد. نفرات دوم و سوم نیز  4 و 3 امتیاز کسب می کنند.
در 4 دوره قبلی به ترتیب رونالدو، ریبری، اینیستا و مسی به عنوان نفر برتر شناخته شده اند.

http://www.tarafdari.ir/sites/default/files/contents/user7028/news/2265466_w2.jpg


برچسب‌ها: نامزد بهترین بازیکن یوفا ,

تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394 ا 14:5 نويسنده : pouria ا

"، کاسیاس که در ابتدا بغض کرده بود؛ به یکباره شروع به گریستن کرد و برای لحظاتی فضای حاکم بر کنفرانس، تحت تاثیر منقلب شدن کاسیاس قرار گرفت. دروازه بان اسطوره ای رئال پس از 25 سال و انجام 725 بازی، این تیم را به مقصد پورتوی پرتغال ترک خواهد کرد. 

ایکر مقدس صحبت های خود را اینگونه شروع کرد:" در ابتدا می خواهم از شما که در این نشست حضور یافته اید تا مرا در این لحظات سخت و ویژه همراهی کنید، تشکر کنم. اینجا هستم تا با شما و به ویژه هواداران رئال وداع کنم. 

روز گذشته جدائیم از رئال و پیوستنم به پورتو قطعی شد. انتخاب پورتو بخاطر انگیزه و هیجانی بود که از طرف مدیر و مربی این باشگاه به من منتقل شد. همچنین بخاطر ابراز لطف زیادی که از سوی هواداران پورتو از زمانیکه بحث پیوستنم به این باشگاه مطرح شد، دریافت کردم. ممنونم از پورتو که به من اعتماد کرد."

 

 

کاسیاس ادامه داد:" حالا پس از 25 سال که از نشان بزرگترین باشگاه دنیا یعنی رئال مادرید دفاع کردم، این باشگاه را ترک خواهم کرد. انگار همین دیروز بود که به رئال مادرید پیوسته و پیراهن پرافتخارش را به تن کردم. این رویای کودکی من بود که محقق شده بود. 

در این مدت باهم خندیدیم، گریستیم، بردیم و باختیم. شخصیت من در رئال مادرید بود که شکل گرفت. رئال به من مسئولیت پذیری را آموخت و کمک کرد تا انسانی فروتن باشم. در این مدت لحظات بی نظیری را با هم تیمی هایم سپری کردم و همه آنها مثل اعضای خانواده ام بودند. 

با جدایی از رئال، بازیکنان و دوستان بزرگی را ترک خواهم کرد. از آنها، همه مربیانم در رئال، پدر، مادر و به ویژه همسرم تشکر می کنم که در سخت ترین لحظات کنارم بودند."

 

کاسیاس صحبت های خود را خطاب به هواداران رئال اینگونه خاتمه داد:" از شما هواداران بخاطر حمایت های دائمیتان از من، برای کمک به من در افتخار آفرینی برای رئال و همچنین برخاستن در هنگام شکست ها تشکر می کنم. 

جدا از اینکه دروازه بان خوب یا بدی برای رئال بودم، با همه کاستی ها و مزیت هایم، امیدوارم همه شما از من به عنوان یک شخصیت و انسان خوب یاد کنید.هرگز شما را از یاد نخواهم برد. هزاران بار تشکر و بدانید که هرجایی که باشم فریاد خواهم زد:زنده باد رئال. 

نمی خواهم برای همیشه از شما خداحافظی کنم. این یک خداحافظی موقت است."

 

در این لحظه کاسیاس با تشویق حضار سالن کنفرانس را ترک کرد.
 
image007

برچسب‌ها: خداحافظي كاسياس از رئال ,

تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 ا 22:27 نويسنده : pouria ا

 فقط یک هفته تا اتمام رسمی تعطیلات بازیکنان رئال مانده و بازیکنان می خواهند از آخرین روزها لذت ببرند. کریستیانو عکسی از خود در کنار دوستانش منتشر کرد.

11377974_1453478441621023_2002377929_n


برچسب‌ها: عکس تعطیلات رونالدو ,

تاريخ : شنبه 13 تير 1394 ا 12:23 نويسنده : pouria ا

 سال گذشته شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد منتشر ‏شده بود؛ شایعه ای که با انتخاب رافا بنیتس به عنوان مربی رئال، بار دیگر مطرح شد.‏

اما رونالدو که پیش از اخراج کارلو آنچلوتی، از او به طور رسمی حمایت کرده بود، احتمال جدایی اش از ‏این باشگاه را رد کرد.‏

او به نشریه پرتغالی آبولا گفت:" من در هفته های اخیر با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. فقط همین ‏مصاحبه و آن هم به خاطر اینکه اخبار اشتباهی که در مورد من نوشته می شود تا بین من و رئال درگیری ‏ایجاد کنند را رد کنم. ‏
من از بودن در رئال بسیار راضی هستم و مطمئنم که فصل جدید پر از موفقیت خواهد بود. بار دیگر تاکید ‏می کنم که در بهترین باشگاه دنیا بازی می کنم و می خواهم با بهترین باشگاه دنیا به موفقیت برسم.‏
من در تعطیلات با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. صادقانه از شما می خواهم به انتشار اخبار دروغ پایان ‏دهید و کمی من را آرام بگذارید. من و رئال با هم خوب هستیم."‏


برچسب‌ها: مصاحبه رونالدو ,

تاريخ : شنبه 6 تير 1394 ا 23:53 نويسنده : pouria ا

 کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید یک نمایش خیره کننده دیگر داشت تا ده میلیون پرتغالی را شیفته خود کند.

شاید تا چند سال پیش به رونالدو این انتقاد وارد بود که درخشش باشگاهی خود را در عرصه ملی تکرار نمی کند اما حالا او همه کاره تیمی است که اغلب بازیکنانش گمنام هستند. زمانی پرتغال با داشتن دیگو کاستا ، فیگو ، فرناندو کوتو و … یک تیم پرستاره بود اما حالا همه چیز روی کاکل رونالدو می گردد.

این بار رونالدو بود که با هت تریکی دیگر در ایروان زمینه ساز پیروزی 3-2 پرتغال مقابل ارمنستان شد تا در حالی که آخرین درخشش ملی مسی را هیچ کس یادش نمی آید این ستاره پرتغالی باشد که مثل بازیهای قبلی خود مقابل دانمارک یا قبرس یک تنه سه امتیاز را تقدیم کشورش می کند. جالب آن که گل دوم ارمنستان در این بازی را مکویان ، بازیکن تیم استقلال به ثمر رساند!

رونالدو به تنهایی ذر حال بردن تیم ملی کم مهره پرتغال به سمت یوروست تا او هم مثل گرت بیل ستاره اصلی مسابقات باشد.

پرتغال حالا با دوازده امتیاز از پنج بازی با اقتدار بر صدر جدول گروه تکیه زده است. دانمارک با یک بازی کمتر با هفت امتیاز دوم است و باید امشب به مصاف صربستان برود. آلبانی هم هفت امتیازی و سوم است.




تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 ا 23:0 نويسنده : pouria ا

 "، رافا سال 2008 در زمان حضورش در لیورپولف در یک کنفرانس خبری گفت:" اگر من یک تیم فانتزی داشتم، حتما کریستیانو رونالدو را می‌خواستم." 7 سال بعد، حال سرمربی اسپانیایی، هدایت رئال مادرید و کریستیانو رونالدو را بر عهده گرفته است.


شاید در گذشته، بنیتس هیچگاه انتظار چنین فرصتی را نداشت. تیم بنیتس در آنفیلد همچنان پرمهره بود و البته، رونالدو در کنار سر الکس فرگوسن، بزرگترین دشمن آنها بودند. همان سال، قرمزها تا آستانه قهرمانی رفتند و 86 امتیاز کسب کردند ولی نایب قهرمان شدند.



از آن موقع، رونالدو در مادرید رکوردهای بی نظیری را شکسته و جا به جا کرده، هر چند که از لحاظ جام‌های تیمی، به اندازه افتخارات فردی موفق نبوده است. 1 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی چمپیونزلیگ و دو کوپا دل ری، نتیجه 6 سال تلاش او در مادرید بوده است. بنیتس نیز پس از لیورپول راهی اینتر، چلسی و ناپولی شد. حال آیا این دو ، زوج موفقی خواهند بود.

رابطه بین این دو به ضوابطی بستگی دارد که در طول فصل، در پیش خواهند گرفت. تیم‌های رافا معمولا منظم و خطرناک هستند ولی مهاجم پرتغالی ثابت کرده که در ضد حملات، بسیار خطرناک است و آمار خوب بنیتس در اروپا، ثابت می‌کند که رونالدو در برنامه‌های او نیز می‌تواند موفق باشد.

البته، سیستم چرخشی که مورد علاقه ی بنیتس است، با معیارهای رونالدو همخوانی ندارد. رونالدو بازیکنی است که دوست دارد در تمام دقایق بازی، بدون توجه به تورنومنت و بدون توجه به حریف، بازی کند. هرچند، صحبت‌های رافا در سال 2008، ثابت می‌کند که رونالدو در این سیستم چرخشی، یک استثنا خواهد بود.

رافا همچنین در صحبت‌هایش ادامه داد:" مردم از تماشای بازی او در کنار فرناندو تورس و استیون جرارد لذت خواهند برد. من دوست دارم رونالدو را در تیم فانتزی ام داشته باشم و شک دارم که او زمان زیادی روی نیمکت بنشیند.

هر چند بنیتس، بیشتر موفقیت دوران مربی گری اش را مدیون جرارد و تورس است، اختلافاتی با تورس درباره میزان دقایق بازی کردنش و با جرارد در مورد پستش در زمین داشت. ولی تورس و جرارد با درخششی که در داخل زمین داشتند، تمام اختلافات را فراموش کرده بودند.



تورس 72 گل در 3 فصل برای رافا و لیورپول به ثمر رساند و زوج او و جرارد، در رده ی سوم و چهارم برترین گلزنان لیگ قرار گرفت و نام هردو برای بهترین بازیکن سال معرفی شد. یکی از دلایل وسوسه شدن آبراموویچ به خرید تورس، عملکردهای فوق‌العاده ی او تحت هدایت رافا بنیتس بود.

هر چند، بنیتس با جان تری، کاپیتان چلسی ، رابطه ی خوبی نداشت. بنیتس معتقد بود که او دیگر توانایی حضور در دو بازی در یک هفته را ندارد و همین موضوع، باعث شده بود تا تری در زمان حضور بنیتس روی نیمکت چلسی، نیمکت نشین باشد.تری حتی پس از قهرمانی این فصل در لیگ برتر نیز ، کینه ها از بنیتس را نشسته بود و عنوان کرد که با حضور در تمام دقایق ممکن در لیگ برتر، به بنیتس ثابت کرده که هنوز تمام نشده است.

گونزالو هیگواین، ستاره ناپولی، بزرگترین بازیکنی بود که بنیتس در دو سال اخیر، تحت هدایتش داشت. با وجود اینکه تقریبا رابطه ی عادی بین این دو برقرار بود، ولید ر مواقعی در مورد میزان دقایق بازی هیگواین، اختلافاتی بینشان ایجاد شده بود. هر چند، رابطه ی این دو پایان خوشی نداشت. هیگواین پس از تعویض در بین دو نیمه دیدار با یوونتوس، در رختکن با بنیتس درگری لفظی پیدا کرده بود و در بازی پایانی، یک پنالتی از دست داد که باعث شکست تیمش مقابل لاتزیو و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان شد.



ولی حالا بنیتس، هر آنچه می‌خواهد در اختیار دارد. او در یکی از بزرگترین استیج‌های جهان مربی گری خواهد کرد و رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ را در اخیتار خواهد داشت. او در ارتباط با رونالدو، جای هیچ اشتباهی ندارد.

 

 


برچسب‌ها: سرمربي جديد رئال ,

تاريخ : چهار شنبه 13 خرداد 1394 ا 21:35 نويسنده : pouria ا

همان طور که انتظار می رفت رئال بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. ارسال دیدنی ‏مارسلو از سمت چپ، با ضربه سر کریس رونالدو به گل تبدیل شد.‏
بعد از این گل بازیکنان ختافه از لاک دفاعی خارج شدند و خیلی زود به گل تساوی رسیدند. اسکودرو که ‏روی پاس لاسن صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه کاسیاس فرستاد.‏
ترس تیم میهمان بعد از زدن گل تساوی ریخت و خیلی زود به گل دوم رسیدند. پاس عالی پدرو لئون، ‏دیگو کاسترو را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، کاسیاس را مغلوب ‏کرد.‏
اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و رونالدو در دقیقه 32، کار را به تساوی کشید. یک ضربه آزاد پشت ‏محوطه جریمه ختافه، با ضربه تماشایی رونالدو، به گوشه دروازه ختافه رفت. ‏
جشنواره گل های دو تیم در نیمه اول، ادامه پیدا کرد و دو دقیقه بعد، رئال به گل سوم رسید. خطای پنالتی ‏کارلوس روی خاویر هرناندز، یک ضربه پنالتی نصیب رئال شد. کریس رونالدو پشت ضربه قرار گرفت ‏و توپ را به وسط دروازه کوبید.‏
بازیکنان ختافه که نمی خواستند نیمه اول را با شکست به رختکن بروند، بار دیگر ابتکار عمل را در ‏دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 42 به گل تساوی رسیدند. یک ضربه کرنر از سمت راست و آشفتگی ‏مدافعان رئال، موقعیت را نصیب لاسن کرد تا با یک ضربه محکم، بار دیگر کار را به تساوی بکشد. نیمه ‏اول با همین نتیجه به پایان رسید. ‏
نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز شد و خاویر هرناندز خیلی زود کار را 4-3 کرد. ضربه سر کریس ‏رونالدو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و چیچاریتو توپ برگشتی را با ضربه ای محکم، وارد ‏دروازه حریف کرد. ‏
تنها چهار دقیقه بعد، رئال به گل پنجم رسید. یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه ختافه، با ضربه تماشایی ‏خامس، اختلاف را به دو گل افزایش داد. ‏
بعد از این گل بار دیگر بازیکنان ختافه توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این رئال بود که در دقیقه 71 ‏بار دیگر به گل رسید. همکاری خوب خسه و خامس، در نهایت با ضربه حساب شده خسه، به گل ششم ‏رئال تبدیل شد.‏
در دقایق پایانی بازیکنان ختافه تلاش زیادی برای کاهش فاصله انجام دادند اما در حالی که کاسیاس با چند ‏واکنش خوب، مانع از رسیدن تیم میهمان به گل های بیشتر شد، مارسلو در آخرین دقیقه بازی روی یک ‏ضدحمله سریع، حساب کار را 7-3 کرد. به این ترتیب، رئال فصل را با یک پیروزی پرگل به پایان ‏رساند، هرچند بار دیگر نتوانستند در لالیگا به قهرمانی برسند. ‏

Satellite29G5DVHR



تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394 ا 13:1 نويسنده : pouria ا

  در شبی که شاگردان کارلو آنچلوتی می توانستند با نتیجه بهتری تورین را ترک ‏کنند، در نهایت این یوونتوسی ها بودند که با بهره بردن از موقعیت های شان، به یک پیروزی ارزشمند ‏رسیدند و در آستانه اولین صعود به فینال چمپیونزلیگ در 12 سال اخیر قرار گرفتند.‏

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بعد یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 8، آلوارو موراتا ‏بیانکونری را پیش انداخت. دفع ناقص ایکر کاسیاس روی ضربه کارلوس ته وز، در نهایت با بغل پای ‏ساده موراتا، به گل اول بازی تبدیل شد.‏




بعد از این گل رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. شوت دیدنی کروس، می توانست خیلی زود کار ‏را به تساوی بکشد اما واکنش بوفون، دروازه یووه را بسته نگه داشت. ‏

برتری رئال ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 27، کریس رونالدو کار را به تساوی کشید. حرکت ‏خوب خامس رودریگز از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، رونالدو را پشت مدافعان حریف ‏صاحب موقعیت کرد و ستاره پرتغالی هم به راحتی دروازه بوفون را گشود.‏



یوونتوسی ها که برتری شان را از دست رفته می دیدند، بعد از این گل بار دیگر نمایش هجومی تری ‏ارائه دادند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 41 به گل برسد اما ضربه سر خامس روی ارسال ‏ایسکو، با برخورد به تیر افقی دروازه، به زمین برگشت. به این ترتیب، نیمه اول با تساوی بدون گل به ‏پایان رسید. ‏

نیمه دوم را رئال بهتر و هجومی تر شروع کرد اما برخلاف جریان بازی، این یوونتوس بود که در دقیقه ‏‏57 به گل تساوی رسید. 



روی یک ضدحمله بود که کارلوس ته وز پا به توپ وارد محوطه جریمه رئال شد ‏و کارواخال به بی دقتی او را سرنگون کرد. داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. خود ته وز پشت ‏توپ قرار گرفت و با یک شوت به وسط دروازه، کاسیاس را مغلوب کرد.‏




رئالی ها که بار دیگر عقب افتاده بودند، حملات زیادی روی دروازه یووه ترتیب دادند و در مقابل ‏بازیکنان میزبان هم روی ضدحملات تلاش می کردند تا به گل سوم برسند. در دقایق پایانی، حضور ‏فرناندو یورنته به جای موراتا، این فرصت را در اختیار یوونتوسی ها قرار داد که روی توپ های بلند هم ‏شانس شان را امتحان کنند اما کاسیاس اجازه نداد دروازه رئال برای بار سوم باز شود و بازی با همان ‏برتری 2-1 یووه به پایان رسید.‏


تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 ا 12:23 نويسنده : pouria ا

 رئال یک پیروزی ارزشمند را در مقابل سویا کسب کرد تا به جدال برای صدرنشینی تا آخرین نفس ادامه بدهد.

در حالی که سویا 34 بازی و بیش از یک سال بود که در خانه شکست نخورده بود اما رئال به لطف هت تریک رونالدو و البته خوش شانسی به خصوص در دقایق پایانی پیروز شد تا فاصله دو امتیازی را با صدر جدول حفظ کند.

رئال مادرید در  نیمه اول تیم برتر میدان بود و شاید اگر اشتباه بزرگ راموس در دقایق پایانی نیمه انجام نمی شد ، رئال  برای یک برد پرگل آماده می شد اما پنالتی که راموس تقدیم به حریف کرد موجب شد تا بازی در نیمه دوم مشکل تر شود.

کریستیانو رونالدو در نیمه اول دو گل عالی زد و در نیمه دوم هم گلی دیگر روی ارسال بیل زد تا همه حرف و حدیث ها را تمام کنند. ما اشتباهات فردی باعث شد که ده دقیق پایانی تبدیل به کابوس شود.

راموس در دقیقه 46 و مارسلو در دقیقه 79 اشتباهات مهلکی انجام دادند که می توانست به قیمت از دست دادن لالیگا تمام شو اما تیم کارلو در ده دقیقه پایانی با چنگ و دندان از پیروزی دفاع کرد تا بلایی که سر بارسا آمد سر رئال نیاید.

حالا کریستیانو با 41 گل دوباره بر صدر جدول لالیگا تکیه زده است. به نظر می رسد که ویسنته کالدرون و بازی بارسا و اتلتیکو سرنوشت لالیگا را تعیین کند …  



تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 ا 15:40 نويسنده : pouria ا

  در شبی که کارلو آنچلوتی به چند بازیکن اصلی تیمش استراحت داده بود، ‏کهکشانی ها توانستند به راحتی از سد آلمریا عبور کنند و همچنان در یک قدمی بارسا باقی بمانند.‏

‏ بازی همانطور که انتظار می رفت با میدان داری رئالی ها آغاز شد و بازیکنان این تیم در تلاش بودند تا ‏با عبور از دفاع چند لایه المریا به گل برسند. اما شاگردان سرجی بارخوان در نیمه اول نمایش بسیار ‏خوبی ارائه دادند و بدون ترس از حریف سرشناس شان، با اعتماد به نفس بالا در مقابل حملات میزبان ‏مقاومت می کردند.‏
در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در آخرین دقیقه ‏نیمه اول، خامس رودریگز دروازه حریف را باز کرد. 



روی دفع ناقص مدافع آلمریا، توپ پشت محوطه ‏جریمه به خامس رسید و او با یک ضربه تماشایی، دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 ‏رئال به پایان برسد.‏
رئال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. حرکت هماهنگ رئالی ها، در ‏نهایت کروس را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با یک ارسال خوب، کریس رونالدو را ‏در موقعیت گلزنی قرار داد اما پیش از اینکه ستاره پرتغالی ضربه اش را بزند، مائورو دوس سانتوس، ‏مدافع آلمریا، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.‏



بعد از گل، بازی برای دقایقی متعادل تر شد اما پس از آن، باز هم این رئال بود که بر توپ و میدان تسلط ‏داشت. حملات میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 84، رئالی ها به گل سوم رسیدند. این بار خاویر ‏هرناندز بود که در نقش گلساز ظاهر شد و با یک ارسال دیدنی، آلوارو آربلوا را در دهانه دروازه صاحب ‏موقعیت کرد. این مدافع پیش تاخته هم با یک بغل پا، دروازه حریف را باز کرد.‏
در دقایق پایانی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.‏
 

 

 


برچسب‌ها: برد رئال در لاليگا ,

تاريخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394 ا 8:51 نويسنده : pouria ا

 شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. آنها با این سه امتیاز 79 امتیازی شدند و بار دیگر به یک قدمی بارسا رسیدند.

تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب در همان دقایق ابتدایی ایجاد ‏کرد، سرانجام در دقیقه 9 به گل رسیدند.‏
 
 
حرکت عالی نولیتو و عبور او از بین دو مدافع رئال، در نهایت با ضربه ای فنی و حساب شده، از بین ‏پاهای رافائل واران، به گل اول بازی تبدیل شد.‏
اما این برتری چندان دوام نداشت و رئال در دقیقه 16 به گل تساوی رسید. پاس عمقی خامس، کریس ‏رونالدو را در گوشه محوطه شش قدم صاحب توپ کرد.ارسال کوتاه ستاره پرتغالی، توسط مدافعان سلتا ‏برگشت داشت. توپ به جایی رفت که تونی کروس حضور داشت و با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه ‏دروازه میزبان فرستاد.‏
 
 
بعد از این گل حملات رئال ادامه پیدا کرد و خاویر هرناندز در دقیقه 24، رئال را پیش انداخت. یکی و ‏دوی ستاره مکزیکی با خامس، چیچاریتو را با دروازه بان سلتا تک به تک کرد و او با یک ضربه حساب ‏شده، توپ را از بین پاهای دروازه به گل تبدیل کرد.‏
 
 
 
اما این نتیجه هم خیلی زود تغییر کرد و سلتا در دقیقه 28 به گل تساوی رسید. یک پاس در عمق عالی، ‏سانتیاگو مینا را با کاسیاس تک به تک کرد. ضربه اول این بازی به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ ‏برگشتی دقیقا به جایی رفت که خود این بازیکن حضور داشت و او این بار اشتباه نکرد و گل تساوی را به ‏ثمر رساند.‏
بعد از این گل کمی از سرعت بازی کاسته شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در ‏دقیقه 43، رئال روی یک غافلگیری به گل رسید. پاس کریس رونالدو، خامس رودریگز را صاحب ‏موقعیت کرد و او با یک ضربه نه چندان محکم، که در بین راه به مدافع حریف برخورد کرد، گل سوم را ‏به ثمر رساند.‏
چیزی نمانده سلتا بار دیگر در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل تساوی برسد اما راموس دروازه تیمش را ‏نجات داد و این نیمه با برتری 3-2 رئال به پایان رسید.‏
نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کرد و هر حمله از سوی یکی از تیم ها، با حمله تیم حریف پاسخ داده می ‏شد. تا اینکه در دقیقه 69، رئال توسط خاویر هرناندز به گل چهارم رسید. پاس عالی سرخیو راموس از ‏میانه زمین، پشت مدافعان سلتا به چیچاریتو رسید و او با یک کنترل عالی و ضربه ای بی نقص، بار دیگر ‏دروازه میزبان را باز کرد.‏
در دقایق باقی مانده، تیم میزبان تلاش زیادی برای کاهش اختلاف انجام داد اما این تلاش به جایی نرسید و ‏رئال با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید.‏

 



برچسب‌ها: رئال-سلتاويگو ,

تاريخ : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 ا 21:43 نويسنده : pouria ا

 

 

طلسم اتلتيکو شکست

صعود رئال به نیمه نهایی چمپیونزلیگ


رئال مادريد با پيروزي 1-0 مقابل اتلتيکو در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ، راهي مرحله بعد اين رقابت ها شد.


 

"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در 7 دیدار گذشته نتوانسته بودند مقابل رقیب ‏همشهری به پیروزی برسند، سرانجام امشب با تک گل خاویر هرناندز پیروز شدند و جواز حضور در ‏مرحله بعد را به دست آوردند.‏
نیمه اول با برتری رئال آغاز شد و کهکشانی ها در همان 15 دقیقه اول می توانستند به گل برسند اما بی ‏دقتی در زدن ضربه نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد. بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان ‏اتلتیکو کمی جلو کشیدند و برای دقایقی روی دروازه کاسیاس خطرساز شدند.‏


پس از بار دیگر نوبت رئالی ها بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما مانند دیدار رفت، این یان ‏اوبلاک بود که با واکنش های تماشایی مانع از گلزنی رئالی ها شد. از جمله در دقیقه 44 که در موقعیت ‏تک به تک، در مقابل ضربه کریس رونالدو ایستادگی کرد و به این ترتیب، نیمه اول با تساوی بدون گل به ‏پایان رسید.‏
نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز کرد و در دقیقه 49 خاویر هرناندز می توانست دروازه حریف را باز کند ‏اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.‏


حملات رئالی ها ادامه داشت اما دفاع منسجم اتلتیکو مانع از ایجاد موقعیت جدی روی دروازه این تیم شد. ‏تا اینکه در دقیقه 76، خطای بی مورد آردا توران و کارت زرد دوم او، باعث 10 نفره شدن مردان ‏سیمئونه شد.‏


بعد از این اتفاق رئالی ها بر شدت حملات شان اضافه کردند و سرانجام در دقیقه 88 به گل رسیدند. ‏پاسکاری هماهنگ خامس و رونالدو و در نهایت پاس در عرض ستاره پرتغالی، با ضربه خاویر هرناندز ‏به گل پیروزی بخش رئال تبدیل شد.‏
در دقایق پایانی تلاش بازیکنان اتلتیکو برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و رئال با همان یک گل، ‏راهی مرحله بعد شد.‏

برچسب‌ها: دربي مادريد ,

تاريخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 ا 16:1 نويسنده : pouria ا

در شبی که کریس رونالدو یک ضربه پنالتی را از دست داد، رئال با پیروزی ‏برابر مالاگا، فشار روی شاگردان لوئیس انریکه را حفظ کرد.‏
بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که مصدومیت گرت بیل در همان دقایق ابتدایی، کارلو آنچلوتی را مجبور ‏به انجام تعویض کرد. 15 دقیقه ابتدایی بدون موقعیت خاصی سپری شد تا اینکه در دقیقه 17، خاویر ‏هرناندز می توانست برای رئال گلزنی کند اما کارلوس کامنی دروازه مالاگا را نجات داد.‏


سرانجام در دقیقه 24، رئال توسط سرخیو راموس به گل رسید. ارسال کریس رونالدو از روی یک ضربه ‏آزاد، روی تیر دوم به راموس رسید و او در موقعیتی مشکوک به آفساید، دروازه حریف را با ضربه ای ‏تماشایی باز کرد.‏
در دقیقه 30 رئال می توانست به گل دوم برسد اما بار دیگر کامنی دروازه تیمش را نجات داد. در دقایق ‏پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.‏
رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 67 به یک ضربه ‏پنالتی رسیدند. خطای مدافع مالاگا روی خامس، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد اما رونالدو توپ را به ‏تیر عمودی دروازه کوبید.‏


ولی تنها دو دقیقه بعد، رئال بالاخره به گل دوم رسید. یک حرکت هماهنگ از بازیکنان این تیم و پاس ‏رونالدو برای خامس، در نهایت با ضربه تماشایی ستاره کلمبیایی، به گل دوم رئال تبدیل شد.‏
اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و بازیکنان مالاگا خیلی زود بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش ‏دادند. ارسال روسالس از سمت راست، در موقعیتی تقریبا تک به تک به خوانمی رسید و او با یک ضربه ‏سر محکم، دروازه کاسیاس را باز کرد.‏


در دقایق پایانی، در حالی که میهمان به دنبال رسیدن به گل تساوی بود، رئالی ها تیر خلاص را وارد کرد. ‏یک حرکت خوب از چیچاریتو از سمت راست و پاس در عرض عالی او به دهانه دروازه، با ضربه ساده ‏کریس رونالدو به گل سوم تبدیل شد.‏
رئال با این پیروزی 76 امتیازی شد و برای پس گرفتن صدر جدول باید در انتظار هفته های بعد باشد.‏



تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 ا 15:32 نويسنده : pouria ا

"، شاگردان دیگو سیمئونه یک بار دیگر در لیگ قهرمانان دروازه شان را بسته ‏نگه داشتند تا با امیدواری بیشتری در انتظار دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو بودند. ‏

رئالی ها که در 6 دیدار قبلی این فصل نتوانسته بودند رقیب همشهری را شکست دهند، دیدار امشب را ‏هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که گرت بیل در همان دقیقه سوم بازی دروازه اوبلاک را باز کند ‏اما دروازه بان اتلتیکو در موقعیتی تک به تک، دروازه تیمش را نجات داد.‏




برتری رئال در سراسر نیمه اول ادامه داشت و آنها چند موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی داشتند که ‏درخشش اوبلاک مانع از رسیدن آنها به گل شد. بازیکنان اتلتیکو هم روی ضد حملات به دنبال باز کردن ‏دروازه کاسیاس بودند اما تلاش های آنها نتیجه ای نداشت و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.‏
نیمه دوم را اتلتیکو بهتر آغاز کرد اما رفته رفته بازی متعادل تر شد و بار دیگر این رئالی ها بودند که ‏کنترل بازی را در دست گرفتند اما باز هم موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد.‏




در دقایق پایانی با ورود فرناندو تورس به زمین، شدت حملات اتلتیکو بیشتر شد و آنها یکی دو موقعیت ‏بسیار خوب برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به ‏پایان رسید.‏

برچسب‌ها: تساوي در دربي مادريد ,

تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 ا 15:4 نويسنده : pouria ا

 "، آنچلوتی برای این بازی به بنزما استراحت داد و چیچاریتو را در ترکیب 11 نفره رئال قرار داد. رئال مادرید تیم دوم جدول، برای تحت فشار قراردادن بارسلونای صدرنشین به قصد یک پیروزی پرگل به مصاف ایبار آمده بود. این تیم پس از شکست در ال کلاسیکو، در دو بازی قبلی خود مقابل گرانادا و رایووایکانو پیروز شده بود. 

ایبار نیز که تیم 14 جدول است و فعلا دغدغه سقوط ندارد، پس از کسب برتری خوب 1-0 برابر مالاگا به برنابئو آمده بود. 
 
 
بازی مطابق انتظار با حملات رئال شروع شد و این کهکشانی ها بودند که تسلط بی چون و چرایی بر میهمان کوچک خود داشتند.در دقیقه 19 بود که راموس روی یک ضربه کرنر توپ را به تیرک دروازه کوبید. در برگشت، ایسکو همین توپ را دوباره به سمت دروازه ایبار شلیک کرد. توپ پس از برخورد به دو تیرک عمودی، توسط چیچاریتو به گل تبدیل شد اما داور آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. 
 
 
 
 
رئالی ها برای رسیدن به گل اول، تا دقیقه 22 صبر کردند. در این لحظه بود که کریستیانو رونالدو از روی یک ضربه آزاد مستقیم، با شلیکی غیرقابل مهار و به زیبایی دروازه ایبار را فروریخت. رونالدو از 29 آوریل گذشته موفق نشده بود بدین طریق برای رئال گلزنی کند. این گل 38 رونالدو در لالیگا نیز بود.
 
یک دقیقه بعد، پاس عالی مودریچ به چیچاریتو رسید فرار این بازیکن از راست و ارسال توپ برای رونالدو می رفت به گل دوم رئال تبدیل شود اما فوق ستاره پرتغالی به توپ نرسید.  در دقیقه ،30 رئال به گل دوم خود نیز دست یافت.
 
پاس ایسکو به خسه رسید. خسه،آربلوا را که از قسمت راست زمین فرار را آغاز کرده بود، روانه دروازه ایبار کرد. سانتر عالی آربلوا روی سر چیچاریتو فرود آمد و ضربه سر این مهاجم مکزیکی، گل دوم رئال را به همراه داشت. 
 
 
رئال پس از این گل، چند موقعیت خوب دیگر نیز توسط رونالدو و ایسکو به دست آورد اما با بدشانسی و درخشش دروازه بان حریف، آنها از دست رفتند تا این نیمه با دو گل به سود رئال به اتمام برسد.
 
نیمه دوم اما حکایت متفاوتی با نیمه اول داشت. رئال که از کسب پیروزی مطمئن شده بود، از فشار حملات خود کاست و تعویض های آنچلوتی نیز مزید بر علت شدند تا رئال آن برتری کامل نیمه اول را در این نیمه نداشته باشد.
 
بیرون آمدن مودریج، راموس و مارسلو و ورود سیلوا، ناچو و په په؛ باعث شد تا بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان باشد. ایبار همچون نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و رئال نیز اشتهای چندانی برای گلزنی. 
 
 
مادریدی ها البته در این نیمه چند فرصت خوب توسط رونالدو به دست آوردند اما تا دقیقه 83 بازی از رسیدن به گل عاجز ماندند. در این لحظه خسه روی اشتباه بازیکن ایبار صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود و شوتی دقیق، توپ را به کنج دروازه ایبار فرستاد تا سومین گل رئال نیز به ثبت برسد. 
 
در ادامه نیز خطر چندانی روی دروازه ها خلق نشد و رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-0 بر ایبار غلبه کند. فاصله با بارسلونا به یک امتیاز رسید و حالا همه نگاه ها به بازی حساس بارسلونا و سویا دوخته شده است.

 


برچسب‌ها: برد رئال در لاليگا ,

تاريخ : شنبه 22 فروردين 1394 ا 22:3 نويسنده : pouria ا

ونالدو با رکورد هت تریک های تاریخ رئال در کل مسابقات که در اختیار دی استفانو با 28 هت تریک بود برابری کرد.

رونالدو رکورددار سرعت هت تریک خود را هم شکست. او در اکتبر 2011 مقابل مالاگا در 14 دقیقه سه گل زده بود و این بار در هشت دقیقه سه گل زد.

کریستیانو رونالدو در نیمه اول بازی میان رئال مادرید و گرانادا در هشت دقیقه هت تریک کرد و تبدیل به هشتمین گلزن برتر تاریخ لالیگا شد.


رونالدو در لالیگا 211 گله شد و از پاهینیو که 210 گل به ثمر رسانده بود پیشی گرفت.

رونالدو سریع ترین هت تریک رئال مادرید از 1992 تا کنون را رقم زده بود. هیرو در آن زمان در شش دقیقه مقابل اسپانیول هت تریک کرده بود. هیچ بازیکن خارجی در تاریخ رئال نتوانسته بود با این سرعت و در شش فصل به 211 گل برسد.

رونالدو تا کنون در سه بازی مقابل گرانادا در برنابئو هفت گل زده است. حالا رونالدو هشت گل تا کوئینی که هفتمین گلزن برتر تاریخ لالیگاست فاصله دارد.

در حال حاضر رکورد تاریخ لالیگا در اختیار مسی است که در 305 بازی 275 گل زده بود.
 


برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : یک شنبه 16 فروردين 1394 ا 20:11 نويسنده : pouria ا

 رئالی ها برخلاف همیشه که بعد از دیدارهای ملی نتایج ضعیفی کسب می کنند، ‏امروز در خانه برابر گرانادا نمایش درخشانی داشتند و با نتیجه ای باورنکردنی حریف را شکست دادند.‏
همان طور که انتظار می رفت بازی با حملات رئال آغاز کرد و بعد از اینکه رونالدو یکی دو موقعیت ‏خوب را در 20 دقیقه ابتدایی از دست داد، سرانجام گرت بیل در دقیقه 25 گل اول را به ثمر رساند. 


پاس ‏تونی کروس، پشت مدافعان گرانادا به ستاره ولزی رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان ‏حریف، به راحتی دروازه را باز کرد.‏


تنها 5 دقیقه بعد، کریس رونالدو برتری رئال را دوبرابر کرد. ارسال کروس به محوطه جریمه، بعد از ‏یک رفت و برگشت، به خامس رودریگز رسید و او هم رونالدو را در موقعیت شوتزنی قرار داد. ضربه ‏دقیق ستاره پرتغالی، به گوشه دروازه گرانادا رفت.‏


حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 36، رونالدو حساب کار را 3-0 کرد. ارسال مارسلو از سمت چپ، ‏با دفع ناقص دروازه بان گرانادا، روی نقطه پنالتی به رونالدو رسید و او در حالی که توسط مدافعان ‏حریف تحت فشار بود، با یک شوت سر ضرب، دروازه حریف را باز کرد.‏


هنوز گرانادا از شوک این سه گل پیاپی خارج نشده بود که رونالدو در دقیقه 38، هت تریکش را کامل ‏کرد. حرکت انفرادی رونالدو و شوت محکم او، علی رغم اینکه به دست دروازه بان حریف برخورد کرد، ‏وارد دروازه شد تا برتری رئال به چهار گل افزایش پیدا کند.‏
بعد از این گل کمی از فشار حملات رئال کاسته شد و بازیکنان گرانادا این فرصت را پیدا کردند تا در ‏زمین میزبان حضور پیدا کنند. در دقیقه 43 بود که العربی می توانست یکی از گل های خورده تیمش را ‏جبران کند اما ضربه او بعد از برخورد به تیر افقی دروازه، به زمین برگشت. به این ترتیب، این نیمه با ‏همان 4 گل به پایان رسید.‏

رئال نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد و تنها 7 دقیقه زمان نیاز بود تا به گل پنجم برسند. ارسال خوب ‏خامس رودریگز با مهار دیدنی کریم بنزما و ضربه او همراه شد و به این ترتیب، گل پنجم رئال شکل ‏گرفت.‏
رئالی ها که دست بردار نبودند، در چهار دقیقه بعدی، دو بار دیگر دروازه حریف را باز کردند. ابتدا ‏ارسال دیدنی گرت بیل، روی تیر دوم به رونالدو رسید و او به راحتی، با یک ضربه سر شیرجه ای، گل ‏چهارم خود را به ثمر رساند.‏

سپس روی شلوغی مقابل دروازه گرانادا، آربلوا توپ را به بنزما رساند و او با یک ضربه نه چندان ‏محکم، دروازه بان حریف را مغلوب کرد.‏
بعد از گل هفتم، آنچلوتی دست به چند تعویض زد و این تا اندازه ای از فشار حملات رئال کم کرد. این ‏فرصتی برای گرانادا فراهم کرد تا روی ضد حملات شانس خود را امتحان کنند و در نهایت این روبرتو ‏ایبانیز بود که در موقعیتی تک به تک با کاسیاس، یکی از گل های خورده را جبران کرد.‏

در 15 دقیقه پایانی، بار دیگر رئالی ها برای رسیدن به گل های بیشتر روی دروازه حریف هجوم بردند و ‏در دقیقه 83، به گل هشتم رسیدند. ارسال لوکا مودریچ از سمت راست، پیش از اینکه به رونالدو برسد، ‏توسط ماینز، کاپیتان گرانادا، وارد دروازه شد.‏
رونالدو که سخت به دنبال رسیدن به گل پنجم خود در این دیدار بود، سرانجام در دقیقه 89 به این هدف ‏رسید و روی ارسال مودریچ، با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.‏
با این پیروزی، رئال ‏‎67‎‏ امتیازی شد و به یک امتیازی بارسا رسید. البته شاگردان لوئیس انریکه می ‏توانند با پیروزی مقابل سلتاویگو در دیدار امشب، بار دیگر اختلاف در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش ‏بدهند.‏
 


برچسب‌ها: بازگشت مادریدیها ,

تاريخ : یک شنبه 16 فروردين 1394 ا 19:58 نويسنده : pouria ا

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در انتهای این دیدار حساس، با چهره ای مغموم در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت:

تجزیه و تحلیل بازی

امشب دو تیم بسیار سطح بالا مقابل یکدیگر قرار گرفتند و معتقدم که یک ساعت مقابل بارسا عالی بازی کردیم و کنترل میدان دست ما بود. نیمه اول در تمام خطوط منظم و حساب شده بازی کردیم. پس از دریافت گل دوم، بازی پیچیده شد و دیگر نتوانستیم مثل نیمه اول بازی کنیم. سی دقیقه پایانی دیدار، خوب نبودیم.


امیدواری با وجود شکست

بازی خوبی انجام دادیم و قصد داریم همین ایده را در بازی های بعدی نیز حفظ کنیم. تیم من امشب نسبت به هفته های گذشته بسیار بهتر بازی کرد؛ هرچند که لالیگا حالا دشوارتر و پیچیده تر از قبل شده است.بارسا 4 امتیاز با ما اختلاف پیدا کرد ولی نباید پا پس بکشیم. نیمه اول خیلی عالی بودیم و باید همیشه همینگونه بازی کنیم.

تمرکز روی لیگ قهرمانان


لالیگا هنوز برای ما تمام نشده است. درست که بارسا اختلاف امتیازی خوبی دارد ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. تمرکز اصلی خودمان را روی لیگ قهرمانان نمی گذاریم.

رئال برای برد بازی کرد. به نظر شما تیم بهتر برنده شد ؟

پاسخ به این سوال دشوار است. یک ساعت عالی بازی کردیم ولی در سی دقیقه پایانی، تمرکز خودمان را از دست دادیم و نتوانستیم مثل نیمه اول بازی کنیم. مشکل بدنی نبود؛ بیشتر به ذهنیت بازیکنان مربوط می شد. بارسا در انتهای بازی روی ضد حملات وحشتناک بود. دو تیم بسیار با کیفیت امشب مقابل هم قرار گرفته بودند و به اعتقاد من، هر دو تیم شایسته پیروزی بودند.

بازی با سیستم 2-4-4

امشب مثل همیشه بازی کردیم. البته بیل کمی عقب تر و نزدیک به خط میانی بازی می کرد. دو لاین 4 نفره را در زمین قرار داده بودم. آلبا از جناح چپ خیلی نفوذ می کرد و برخی مواقع بیل مجبور می شد خیلی نفوذ نکند.

از این شکست آشفته اید ؟

بله بخاطر این باخت آشفته ایم اما بهتر است به نکات خوب و مثبت مسابقه فکر کنیم. خوب بازی کردیم و معتقدم که باید برای مقطع پایانی رقابت ها، ایمان و اطمینانمان را حفظ کنیم.

تحول کریستیانو

فکر نمی کنم او امشب تغییری در سبک بازیش به وجود آمده بود.امشب بازی بسیار کاملی از او دیدیم. خیلی تلاش کرد و همواره روی دروازه بارسا خطرساز بود.یک گل زد و یک توپ او هم با بدشانسی به تیر برخورد کرد.


خستگی کروس و مودریچ

بله؛ فکر می کنم کمی خسته شده بودند.هر دو در میانه زمین خوب بازی کردند و خیلی تلاش کردند. در پایان بازی هم خستگی بر آنها غالب شد. مودریچ و کروس برای ما بازیکنان مهمی هستند.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/8be5b115-84c4-30ff-8684-06b27a16a9aa.jpg

 


برچسب‌ها: کنفرانس خبری انچلوتی ,

تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 ا 12:7 نويسنده : pouria ا

وکمپ بار دیگر برای برای رونالدو ورزشگاه خوش یمنی بود. او که از 4 مصاف اخیر رئال مادرید و بارسا در این ورزشگاه، در سه بازی موفق به گلزنی برای رئال شده بود، امشب یکبار دیگر موفق به باز کردن دروازه بارسا در نوکمپ شد.

از فصل 2011 - 2012 بود که گلزنی های رونالدو به بارسلونا در نوکمپ با دو گل آغاز شد و بخصوص گل دوم او به بارسا در بازی برگشت آن فصل، باعث برتری کهکشانی ها و در نهایت قهرمانی آنها در لالیگای مشهور به لالیگای رکوردها شد. بدین ترتیب رونالدو نیز همچون رائول 15 گله شد و حالا در فاصله سه گل تا رکورد 18 گل دی استفانو قرار گرفت. رونالدو در شبی که رئال مغلوب بارسا شد، گلزنی کرد؛ در حالیکه مسی در این امر توفیقی نداشت.


برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 ا 12:4 نويسنده : pouria ا

شاگردان لوئیز انریکه در دیدار امشب نه تنها انتقام شکست 3-1 دیدار رفت را ‏از رئال گرفتند، بلکه حالا به مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا تبدیل شدند؛ هرچند هنوز 10 هفته دیگر تا ‏پایان رقابت ها باقی است و جبران اختلاف 4 امتیاز چندان هم دور از دسترس نیست.‏
دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کرد و در دقیقه 10 دقیقه ابتدایی توپ بیشتر در میانه زمین درجریان بود. ‏تا اینکه اولین موقعیت جدی و بسیار خطرناک بازی را رئالی ها ایجاد کردند و چیزی نمانده بود که کریس ‏رونالدو، روی پاس تماشایی کریم بنزما به گل برسند اما ضربه ستاره پرتغالی به تیر افقی دروازه برخورد ‏کرد. ‏


بلافاصله پس از آن ایسکو می توانست دروازه کلودیو براوو را باز کند اما ضربه او به شکل خطرناکی از ‏کناردروازه به بیرون رفت. پس از این دو موقعیت جدی رئال، بارسایی ها کمی بر بازی مسلط شدند و ‏سرانجام در دقیقه 19، روی اولین موقعیت جدی ای که ایجاد کردند، به گل رسیدند. ارسال دقیق مسی ‏روی یک ضربه آزاد، با ضربه سر دیدنی ژرمی متئو، به گل اول بازی تبدیل شد.‏


پس از این گل رئال بار دیگر مالکیت توپ را در دست گرفت و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، سرانجام ‏در دقیقه 31 به گل رسیدند. یک حرکت هماهنگ از بازیکنان این تیم، در نهایت با پاس پشت پای تماشایی ‏بنزما برای رونالدو، به یک موقعیت عالی تبدیل شد که ستاره پرتغالی با ضربه ای نوک پا، کار را تمام ‏کرد.‏



برتری رئال پس از گل تساوی هم ادامه پیدا کرد و آنها در دقیقه 40 به گل دوم رسیدند اما داور به دلیل ‏قرار داشتن کریس رونالدو در آفساید، گل را نپذیرفت؛ تصمیمی که به نظر درست می رسید.


تلاش رئال ‏برای رسیدن به گل برتری در نیمه اول نتیجه نداشت و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.‏
نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی کریم بنزما می توانست تیمش را پیش بیندازد ‏اما واکنش به موقع کلودیو براوو، دروازه بارسا را نجات داد.‏
در مقابل این بارسا بود که در دقیقه 56 بار دیگر پیش افتاد. پاس عالی دنی آلوس پشت مدافع رئال برای ‏لوئیس سوارز، با ضربه دقیق و تماشایی این بازیکن به گل دوم بارسا تبدیل شد. ‏


این بار شاگردان لوئیس انریکه اجازه ندادند که بعد از رسیدن به گل، رئالی ها ابتکار عمل را در دست ‏بگیرند و همچنان به حملات شان ادامه دادند. آنها به ویژه در 20 دقیقه پایانی بازی چند موقعیت بسیار ‏خوب دیگر برای رسیدن به گل سوم داشتند اما بی دقتی سوارز و نیمار در زدن ضربات نهایی و همچنین ‏درخشش کاسیاس که دو بار دروازه رئال را نجات داد، مانع از رسیدن بارسا به گل سوم شد.‏
به این ترتیب، بازی با برتری 2-1 بارسا به پایان رسید و رئال اکنون برای رسیدن به قهرمانی، باید ‏منتظر لغزش آبی و اناری ها بماند.‏


برچسب‌ها: ال کلاسیکو ,

تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394 ا 11:58 نويسنده : pouria ا

ال کلاسیکوی جذاب و حساس امشب در واقع دوئل بزرگی است بین لئو مسی و کریستیانو رونالدو. دو بازیکن در شرایط متفاوتی به این بازی حساس رسیده اند. مسی در سال 2015 بار دیگر اوج گرفته، در حالیکه رونالدو پس از دریافت سومین توپ طلای خود در ابتدای ژانویه، افت محسوسی داشته است. بی شک مسی که در اوج به سر می برد، در بازی امشب امید اولی گلزنی بارسلونا به حساب می آید. بازیکنی که با 21 گل، رکورددار گلزنی در ال کلاسیکو به حساب می آید.

در سوی دیگر رونالدو این بازی را بهترین سکوی پرتاب دوباره خود می بیند و برای گلزنی به بارسا انگیزه ای فراوان دارد. نوکمپ برای رونالدو همیشه ورزشگاهی خوش یمن محسوب می شده؛ بطوریکه از 14 گل او در ال کلاسیکو، 8 گل در نوکمپ به ثمر رسیده است. رونالدو از 4 مصاف اخیر رئال در نوکمپ، در 3 بازی موفق به گلزنی به بارسلونا شده و امشب بار دیگر شانس خود را آزمایش خواهد کرد. در عکس زیر به مقایسه عملکرد دو بازیکن در فصل جاری پرداخته شده است.

مسی تا بدینجا در هر 27 بازی بارسلونا در لالیگا حضور داشته و در 2385 دقیقه ای که در زمین حضور داشته، موفق شده 32 گل برای تیمش به ثمر برساند. 21 گل در نوکمپ و 11 گل در خانه حریفان. 4 گل او نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.مسی 11 گل با پای راست، 18 گل با پای چپ و سه گل با سر به ثمر رسانده است. این فوق ستاره همچنین 14 پاس گل نیز داده است.

کریستیانو رونالدو در سوی دیگر در این فصل 25 بار در لالیگا برای رئال به میدان رفته است. او دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. رونالدو تا بدینجا و در 2141 دقیقه بازی برای رئال، 30 گل به ثمر رسانده است. 15 گل در برنابئو و 15 گل نیز در خانه حریفان. 9 گل او از روی نقطه پنالتی زده شده است. رونالدو 20 گل را با پای راست، 4 گل را با پای چپ و 5 گل نیز با ضربه سر به ثمر رسانده است. او 11 پاس گل نیز در این فصل داده است.


 


برچسب‌ها: ال کلاسیکو ,

تاريخ : یک شنبه 2 فروردين 1394 ا 13:32 نويسنده : pouria ا

با بسته شدن پرونده بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن چهره تمامی هشت تیم صعود کننده، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها امروز (جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد که بر اساس آن چهار بازی دومین مرحله حذفی لیگ قهرمانان به شرح زیر است:

* پاریس‎سن‌ژرمن فرانسه - بارسلونای اسپانیا
* اتلتیکومادرید اسپانیا - رئال مادرید اسپانیا
* پورتوی پرتغال - بایرن مونیخ آلمان
* یوونتوس ایتالیا - موناکوی فرانسه

مرحله رفت این مسابقات در تاریخ 14 و 15 آوریل (25 و 26 فروردین 94 ) و دیدارهای برگشت در تاریخ 21 و 22 آوریل(1 و 2 اردیبهشت 94 ) انجام خواهد شد.


 


برچسب‌ها: قرعه کشی لیگ قهرمانان ,

تاريخ : جمعه 29 اسفند 1393 ا 21:41 نويسنده : pouria ا

شاگردان کارلو آنچلوتی که در سه دیدار قبلی شان به پیروزی نرسیده بودند، ‏امشب توانستند با دو گل لوانته را از پیش رو بردارند تا با روحیه مناسب برای دیدار هفته آینده مقابل ‏بارسلونا آماده شوند.‏
رئال بازی با بسیار هجومی آغاز کرد و کریس رونالدو می توانست در دقیقه 5 گل اول بازی را به ثمر ‏برساند اما ضربه او به تیر دروازه لوانته برخورد کرد. 10 دقیقه بعد بنزما دروازه حریف را باز کرد اما ‏به دلیل آفساید پذیرفته نشد.‏


سرانجام در دقیقه 18، قفل دروازه لوانته با ضربه تماشایی گرت بیل، باز شد. ضربه آکروباتیک رونالدو، ‏روی خط دروازه توسط مدافعان برگشت داده شد و توپ برگشتی، در یک فعل و انفعال، به بیل رسید و او ‏با یک ضربه والی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.‏
حملات رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و پس از اینکه در دقیقه 28، یک باردیگر تیر دروازه لوانته ‏توسط بیل به لرزه درآمد، سرانجام در دقیقه 40، برای بار دوم دروازه تیم میهمان باز شد. نفوذ خوب ‏کارواخال و ارسال او برای رونالدو، با ضربه محکم ستاره پرتغالی همراه شد. توپ در میانه راه به گرت ‏بیل برخورد کرد و به گوشه دروازه حریف رفت. ‏


در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در این نیمه با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.‏
نیمه دوم هم با برتری رئال آغاز کرد و شاگردان آنچلوتی با حفظ مالکیت توپ، هیچ فرصتی را در اختیار ‏حریف قرار نمی دادند. در دقیقه 64، رئال می توانست توسط بنزما به گل سوم برسد اما ضربه آکروباتیک ‏او، روی ارسال کریس رونالدو، بار دیگر به تیر دروازه لوانته برخورد کرد.‏
رئالی ها تا پایان بازی چند موقعیت خوب دیگر هم داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و ‏بازی با همان دو گل به پایان رسید. با این پیروزی رئال 64 امتیازی شد و اکنون با تنها یک امتیاز ‏اختلاف نسبت به بارسا، در رتبه دوم لالیگا جای دارد.‏



تاريخ : دو شنبه 25 اسفند 1393 ا 22:31 نويسنده : pouria ا

  اگر پای مصاحبه بازیکنان و کادر فنی رئال در هفته اخیر نشسته باشید جملگی از بازگشت هرچه سریعتر رئال به جاده پیروزی سخن گفته اند. " ما همان هایی هستیم که 22 برد متوالی به دست آوردند." این جمله ای است که بیش از هر جمله دیگری از بازیکنان رئال شنیده شده است. بازیکنانی که امید بسیاری به بازگشت رئال مادرید واقعی دارند. اما چرا می توان به این امر امیدوار بود؟

1- بازگشت سرخیو راموس، رهبر داخل و خارج از زمین رئال مادرید

حتی خود آنچلوتی هم تصور نمی کرد که راموس را به دلیل مصدومیت، هفته های زیادی از دست بدهد. وقتی این بازیکن در دو مقطع از ترکیب رئال مادرید غیب شد، باخت ها و نتایج منفی رئال نیز افزایش یافت. گلباران شدن در ویسنته کالدرون و سه نتیجه بد متوالی اخیر مقابل ویارئال، بیلبائو و شالکه، همه در غیاب راموس ثبت شدند. 
رئال در غیاب راموس، هرگز تیم منسجمی در خط دفاعی نشان نداد.راموسی که با روحیه بالای خود، همیشه تیم را در مواقع بحرانی به جلو هدایت می کرد. در خبرها داشتیم که راموس در تمرینات بسیار آماده نشان داده و از امشب می تواند برای رئال به میدان برود. یک هفته مانده به ال کلاسیکو، این بهترین خبر برای آنچلوتی و هواداران رئال مادرید است.


2-حضور دوباره زوج موفق راموس و په په در خط دفاعی رئال


آنچلوتی می تواند از امشب یا هفته بعد، زوج دفاعی مورد علاقه خود را بازهم در ترکیب ثابت داشته باشد. سرمربی ایتالیایی البته به واران نیز اطمینان دارد اما این یک واقعیت است که این فرانسوی جوان هرگز نتوانست در روزهای غیبت راموس و په په، سرمربی را متقاعد کند که از او در ترکیب ثابت استفاده کند. امشب واران در کنار راموس به احتمال فراوان در قلب خط دفاعی رئال مقابل لوانته قرار خواهند داشت و په په برای ال کلاسیکو استراحت خواهد کرد.بی شک زوج راموس و په په، نقطه اتکای هواداران رئال در مقابل بارسلونا خواهند بود.

3-بازگشت مودریچ به ترکیب اصلی پس از 4 ماه

در شب کابوس وار و وحشتناک شکست 4-3 مقابل شالکه، تنها خبر خوب و امیدوار کننده برای رئال مادرید، بازگشت مودریچ به میادین بود. او 30 دقیقه پایانی،در زمین حضور داشت و نمایش موفقی نیز از او شاهد بودیم.اگر او امشب بتواند در مقابل لوانته بدون مشکل بازی کند، در ال کلاسیکو نیز در ترکیب ثابت جای خواهد داشت. بازگشت مودریچ، به خط آتش رئال جان دوباره ای خواهد داد و توازن بیشتری در خط میانی این تیم حاکم خواهد شد. همه منتظر دیدن دوباره زوج کروس و مودریچ در میانه زمین رئال مادرید هستند.

4-تغییر سیستم از 3-3-4 به 2-4-4


هواداران و بازیکنان رئال دوست دارند این تیم با سیستم 2-4-4 به میدان برود که سیستم مطمئن تری برای کسب موفقیت در این تیم نشان داده است. به نظر هم می رسد که کارلتو در مقابل بارسلونا بار دیگر به این سیستم رجوع کند. ابهام در اینجاست که از بین بیل و بنزما، کدام یک نیمکت نشین خواهند شد. هرچند که پس از دفاع همه جانبه فلورنتینو پرز در کنفرانس خبری خود از گرت بیل، باید حضور او در ترکیب رئال را حتمی بدانیم. 
گرت بیل بدترین روند دوران فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. 9 بازی بدون گل زده و کم کاری در دفاع تیمی، باعث شدت یافتن انتقادها از این فوق ستاره ولزی شده است. بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ که به برتری 4-0 رئال ختم شد؛ دیداری که یکی از بهترین بازی های گرت بیل با پیراهن رئال را در آن شاهد بودیم را می توان دلیلی برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره گرت بیل دانست. او یکبار در زمینی به دشواری آلیانس آرنا توانست بهترین نمایش ممکن را ارائه دهد؛ پس دلیلی برای تکرارنشدن آن نمایش خوب  وجود ندارد.

5- حمایت تمام قد بازیکنان رئال از کارلو آنچلوتی

اتحاد موجود بین بازیکنان و سرمربی رئال مادرید را می توان یکی از مهمترین دلایل برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره رئال مادرید قلمداد کنیم.بازیکنان به سرمربی خود اطمینان کامل دارند و در یک تیم فوتبال، این یک مساله بسیار حیاتی است. بازیکنان رئال معتقدند که برداشت ها نسبت به آنچلوتی اشتباه است و آنها حاضرند برای اثبات این مساله، همه توانشان را در زمین بگذارند.


6رسیدن خامس رودریگز به دو دیدار حساس رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

یک خبر خوب دیگر برای رئال مادرید، روند رو به بهبودی سریع خامس رودریگز است. او بی شک به بازی های رئال در یک چهارم لیگ قهرمانان خواهد رسید. تصور کنید بازگشت دوباره خامس و قرار گرفتن او کنار مودریچ، کروس و ایسکو را. مربعی که لیورپول را در آنفیلد مستاصل کرده بودند.

7-جایگزینان مطمئن بیشتر روی نیمکت

بازگشت مصدومان، به آنچلوتی کمک می کند که نیمکت قوی تری داشته باشد؛ بطوریکه با درخشش ایسکو،وقتی خامس بازگردد، او در سیستم 3-3-4 کارلتو حتی ممکن است برای مدتی نیمکت نشین شود. کافی است به نیمکت رئال در دربی مادرید دقت کنید : ناواس، چیچاریتو، ایارامندی، خسه، آربلوا، لوکاس و یورنته. نیمکتی فقیر از بازیکنان تعیین کننده.


8-فاصله هفت روزه به منطور آماده سازی برای ال کلاسیکو

یک هفته مانده به ال کلاسیکو، رئال مادرید به نسبت بارسلونا که چهارشنبه در لیگ قهرمانان باید به مصاف منچسترسیتی برود، زمان بیشتری برای آماده سازی در اختیار دارد. آنچلوتی این فرصت را دارد تا تیمش را چه به لحاظ روحی و چه به لحاظ تاکتیکی، بیش از پیش آماده کند.

9-اعتماد دوباره آنچلوتی به کاسیاس

آنچلوتی روز گذشته صراحتا در نشست خبری خود تاکید کرد که کاسیاس دروازه بان اصلی رئال در ال کلاسیکو خواهد بود و اینکه به او اطمینان کامل دارد.امشب ناواس بجای کاسیاس مقابل لوانته بازی خواهد کرد. در روزهایی که کاسیاس بار دیگر مورد انتقاد هواداران رئال قرار گرفته، این حمایت آنچلوتی، در بهترین زمان ممکن به کمک کاسیاس خواهد آمد.

10-درخواست به موقع رئیس باشگاه، "فلورنتنیو پرز" از هواداران برای حمایت از تیم


بازیکنان و کادر فنی رئال، در این روزهای بحرانی، منتظر حرکتی مثبت و حمایت از سوی فلورنتینو پرز بودند. این اتفاق افتاد و پرز در نشست خبری دو روز پیش خود، ضمن حمایت کامل از آنچلوتی، از هواداران خواست که به جای سوت زدن و اعتراض، به تشویق تیم بپردازند.


برچسب‌ها: افت مادریدی ها ,

تاريخ : یک شنبه 24 اسفند 1393 ا 16:54 نويسنده : pouria ا

 رئالی ها که در دیدار رفت با نتیجه 2-0 در خانه شالکه به پیروزی رسیده بودند، امیدوار بودند ‏در دیدار امشب هم به یک پیروزی آسان دست پیدا کنند اما نمایش خیره کننده شاگردان دی متئو، شب سختی را برای ‏مردان آنچلوتی رقم زد و در نهایت آنها به لطف یک گل بیشتر، راهی مرحله بعد شدند.‏
از دقیقه یک رئال کار را هجومی آغاز کرد و به سمت دروازه شالکه یورش برد. اما مدافعان تیم آلمانی به خوبی از ‏دروازه خود محافظت کردند و راه را برای نفوذ مهاجمان صاحب‌نام حریف بستند. دقیقه 10 بازی بنزما روی اشتبه ‏بندیکت هوودس صاحب موقعیت شد، او به ایسکو پاس داد، اما ضربه این بازیکن راهی کرنر شد. بازیکنان رئال ‏نتوانستند از این کرنر فرصت خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند، اما آبی‌ها از این توپ یک ضدحمله ایجاد کردند. ‏اما مایر و چوپو موتینگ نتوانستند دروازه کاسیاس را تهدید کنند. دقیقه 12 بازهم شالکه موقعیت خطرناکی به دست آورد ‏اما این توپ هم راهی به درون دروازه نیافت‎.‎
آبی‌پوشان شالکه با اینکه در جهنم سانتیاگو برنابئو تحت فشار روحی بسیاری بودند، اما تا این لحظه پا به پای حریف ‏کهکشانی خود در زمین عرض اندام می‌کردند‎.‎


بر خلاف پیش‌بینی‌ها دقیقه 20 این تیم میهمان بود که توسط کریستین فوکس روی پاسی که هونته‌لار مهیا کرد، از فاصله ‏هشت متری دروازه رئال را گشود‎.‎


تنها پنج دقیقه از به ثمر رسیدن این گل گذشته بود که روی کرنری که تونی کروس از سمت راست به سمت دروازه ‏شالکه ارسال کرد، رونالدو با یک ضربه سر محکم گل مساوی را زد‎.‎
بعد از این گل باز هم شالکه بازی را در دست گرفت. در یک صحنه که آبی‌پوشان توپ را به محوطه جریمه حریف ‏رساندند، توپ با دست خدیرا برخورد کرد، اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت‎.‎


هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 40 کلاس یان هونته‌لار گل دوم شالکه را وارد دروازه کاسیاس کرد تا در عین ‏ناباوری همگان، رئال دو باره  از حریف نه چندان مدعی خود عقب بیفتد‎. این بار هم بیش از پنج دقیقه طول نکشید تا اینکه کریستیانو رونالدو باز هم بازی را به تساوی کشاند‎.‎ نیمه اول با نتیجه مساوی 2 - 2 به پایان رسید‎.‎


در نیمه دوم شالکه جریان بازی را در دست گرفت و چند بار توسط مایر جوان که جانشین کوین پرینس بواتنگ در ‏ترکیب شالکه شده بود، دروازه رئال را تهدید کرد. اما رئالی‌ها هم بیکار نبودند و با جنگندگی به بازی ادامه می‌دادند تا بیشتر ‏زمان بازی در محوطه جریمه دو تیم جریان داشته باشد. پنج دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که رئال روی حرکت خوب کریم بنزما و حرکت عرضی او در محوطه جریمه شالکه به گل سوم رسید‎.‎


این گل هم به سرعت جبران شد و لروی سان با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه در دقیقه 57 کار را برای شالکه به تساوی کشاند‎. ‎
دقیقه 64 رونالدو که در نیمه اول بخاطر محکم بازی کردنش از داور کارت زرد دریافت کرده بود، بازهم با جنگندگی به ‏سمت دروازه شالکه حمله کرد، اما این بار ولن‌رویتر درون دروازه شالکه مطمئن نشان داد‎.‎
دقیقه 70 باز هم رونالدو حرکتی را آغاز کرد و توپ را به برای تونی کروس مهیا ساخت، اما ولن‌رویتر این بار هم توپی ‏که از فاصه بیست متری به سمت دروازه‌اش شوت شد را مهار کرد‎.‎
دقیقه 75 نوبت بنزما بود که دفاع شالکه را به هم بریزد و مدافعان این تیم را آزار دهد اما این بار هم دروازه آبی‌ها باز ‏نشد‎.‎
شالکه که تسلیم حملات متعدد میزبان نشده بود، دقیقه 84 به گل چهارم رسید. هونته‌لار توپی را که مودریچ به اشتباه از نیمه زمین ‏برایش ساخته و پرداخته کرده بود، با ضربه‌ای محکم به طاق دروازه کاسیاس چسباند‎.‎
بعد از این گل و در دقایق اندک باقی‌مانده، شالکه فشار بی‌امانی به دروازه رئال می‌آورد تا با زدن گل پنجم امیدوار به ‏صعود از این مرحله شود، اما اوچیدا، مایر و هونته‌لار هرچه تلاش کردند تا یکبار دیگر کاسیاس را تسلیم کنند، نتوانستند ‏و در نهایت با اینکه بازی با حساب 4 بر 3 به سود شالکه به پایان رسید، این رئال مادرید بود که به دور بعدی صعود ‏کرد‎.‎


برچسب‌ها: رِئال و شالکه ,

تاريخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393 ا 16:4 نويسنده : pouria ا

تک گل نیمه اول آدوریز تا پایان بازی حفظ شد و رئال نتوانست با وجود حملات فراوانش در نیمه دوم، به گل تساوی دست یابد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی به خبرنگاران گفت :

برتری اتلتیک بیلبائو

بازی برابری بود. اتلتیک خوب دفاع کرد، خوب جنگید و به گل هم رسید. مشکل ما در دفاع نیست. مشکل در فاز تهاجمی ماست. در دو بازی فقط یک گل زده ایم، آن هم از روی نقطه پنالتی. این مشکلی است که باید به دنبال راه حل برای آن باشیم. در این بازی نتوانستیم راه نفوذ به دفاع اتلتیک را پیدا کنیم.

مشکلات رئال

در این بازی حرکات انفرادی در تیم زیاد دیده شد.زمانیکه نیاز بود سریع و بدون حرکات اضافه به سمت دروازه حریف حرکت کنیم، حرکات انفرادی انجام می دادیم. کند بازی می کنیم و  توپ را خوب به چرخش در نمی آوریم. نقشه های تهاجمی ما نامشخص است. معلوم نیست در خط حمله چه می کنیم. بازیکنان تهاجمی ما فضای کافی نصیبشان نمی شود.

تعویض ها

می خواستم با ورود خسه، تیم را سرحال تر کرده و از جناجین بیشتر نفوذ کنیم. کروس را بیرون کشیدم چون یک کارت داشت . ایارامندی هم مثل کروس، چون کارت گرفته بود تعویض شد.

اتلتیک خسته تر از شما نبود؟ (به دلیل بازی در کوپا دل ری روز چهارشنبه)


مشکل ما بدنی نبود. در فاز تهاجمی بدون ایده و بی برنامه بودیم.

45 دقیقه نیم اول را به اتلتیک هدیه دادید


نیمه اول که نه، کل بازی را به اتلتیک هدیه دادیم.در نیمه اول، آنها به گل رسیدند و در نیمه دوم نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم.

مسئولیت شکست

مسئولیت این شکست با من است .تیم من بد بازی می کند و لالیگا با این شکست پیچیده تر شد.البته هنوز رقابت به پایان نرسیده و سعی می کنیم خیلی سریع به ثبات برسیم.

مشکل کم کاری بازیکنان

نه؛ مشکل ما این مساله نیست. گفتم که مشکل در فاز حمله ماست. مشکل ما فنی است نه کم کاری بازیکنان.

مثلث همیشه ثابت بیل، بنزما و کریستیانو


مشکل فقط از این سه بازیکن نیست. درست است که امروز خیلی خوب بازی نکردند ولی بازیکنان دیگری که در فاز تهاجمی مشارکت دارند نیز کار خود را به خوبی انجام ندادند.

کنترل اوضاع


همه چیز تحت کنترل است. تیم روی اهدافش متمرکز است اما واضح است که خوب بازی نمی کنیم. از همین امروز به دنبال پیدا کردن راه حل و به ثبات رساندن تیم خواهیم بود. باید بهتر از این بازی کنیم.


بازیکنان رئال مادرید


برچسب‌ها: کنفرانس انچلوتی ,

تاريخ : یک شنبه 17 اسفند 1393 ا 20:49 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.